درگفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

قرائت:قایقرانان منتخب مسابقات یونیورسیاد در رشته روئینگ انتخاب شدند

سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: قایقرانان منتخب مسابقات یونیورسیاد در رشته روئینگ مردان سنگین وزن اعلام شدند.

قایقرانان منتخب مسابقات یونیورسیاد در رشته روئینگ اعلام شدندمحمدعلی قرائت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تست‌گیری مسابقات دانشجویان انجام شد و برای قایق دو نفره سنگین وزن مردان، ورزشکاران خشایار عباس‌آبادی و مسعود فتحی انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین برای ماده سبک وزن باید در کمیته فنی مذاکرات انجام شود و نتایج حاصله اطلاع‌رسانی گردد. 

قرائت در ادامه تصریح کرد: قایق دو نفره تک پاروی مردان سنگین وزن هم منتخب حضور در مسابقات دانشجویان شد و ورزشکاران منتخب این مسابقات فرهاد کربلایی و فرزاد کربلایی معرفی شدند. 

وی در خصوص شانس حضور ما در مسابقات گفت: شانس متوسطی برای حضور در مسابقات با قایق دونفره تک پاروی سنگین وزن و تک نفره سبک وزن را خواهیم داشت. 

*ادغام، نتایج رقابت‌ها را بهتر می‌کند

سرمربی تیم ملی قایقرانی رشته روئینگ در خصوص ورزشکاران المپیکی و کسانی که از اول زیر نظرش تمرین می‌کردند، گفت: اکنون، همه با هم ادغام شدند و به رقابت می‌پردازند و همه ورزشکاران می‌دانند که اگر کسی بهتر از بقیه باشد جایگزین می‌شوند تا به این نحوه رقابت کنند و اعزام شوند. 

وی در خصوص اردوهای سال جدید گفت: در سال جدید سومین اردوی تدارکاتی را پشت سر می‌گذاریم، تا چند روز آینده به زنجان و شهرستان ابهر برای ادامه تمرینات خواهیم رفت. 

قرائت در خصوص تاریخ اعزام تیم دانشجویان برای مسابقات یونیورسیاد گفت: قایقرانان از هفته دوم تیر ماه به کره جنوبی اعزام خواهند شد اما تا آن زمان این ورزشکاران نیز همراه مابقی قایقرانان به زنجان می‌آیند. 

وی در ادامه بیان داشت: تیم ملی منتخب هم برای حضور در کسب سهمیه المپیک به ایتالیا اعزام می‌شود تا حضوری درخشان را رقم بزند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.