سلیمانی:

دوست داشتند در امور فنی دخالت کنند/برای دباغیان آرزوی موفقیت دارم

مربی سابق تیم ملی کاراته گفت: شرط همکاری آرین خو با فدراسیون کاراته عدم دخالت در امور فنی تیم ملی بود ولی متاسفانه بر خلاف قرار اولیه بعد از مدتی شیطنت‌ها شروع شد و من نیز صلاح دانستم که استعفا دهم.

دوست داشتند در امور فنی دخالت کنند/برای دباغیان آرزوی موفقیت دارمعلیرضا سلیمانی سرمربی سابق تیم ملی کاراته در خصوص استعفایش از سرمربیگری تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: زمانیکه آرین خو به عنوان مدیر تیم‌های ملی همکاری‌اش را با فدراسیون کاراته پذیرفت و شرط همکاری خود را عدم دخالت درامور تیم‌های ملی اعلام کرد ولی متاسفانه پس از آن دخالت‌ها شروع شد به طوری که عرصه را تنگ کردند.

وی در ادامه بیان داشت: حتی در تیم ملی مردان نیز سعی داشتند که دخالت کنند و من شخصا اجازه دخالت به هیچ کس را ندارم اما از بیرون شیطنت‌های زیادی می‌شد و دوست داشتند که در امور فنی دخالت کنند و من نیز طبق مصلحتی که برای خود دیدم بنا به دلایلی استعفایم را اعلام کردم.

سلیمانی یادآور شد: متاسفانه بعد از استعفای ما مطالبی را عنوان نمودند که جای تعجب و علامت سوال است.

وی ادامه داد: در کمال ناباوری اظهار داشتند برخی از ملی‌پوشان از نحوه تمرینات گله‌مند بودند و شکوه داشتند در صورتی که چنین چیزی به هیچ وجه نبود و تک تک ملی‌پوشان که با من در تمس بودند همه از درستی کار و آنالیز تمرینات راضی بودند و همه تشکر کردند. حال این چگونه ممکن است که بچه‌هایی که از نزدیک با آنها بودم و کار کردم و به درستی‌شان ایمان دارم این صحبت‌ها را بیان کرده باشند؟!

سلیمانی تاکید داشت: من می‌خواهم که این موضوع روشن شود که چه کسی دروغ می‌گوید من در باورم نمی‌گنجد که این صحبت‌ها ازطرف همین بچه‌هایی باشد که آخرین لحظه هم خواستار تمرین بیشتری بودند.

وی خاطر نشان کرد: من به این بچه‌ها اعتقاد دارم و تا آخرین لحظه نیز با هم خوب کار کردیم و مصرانه می‌خواهم که این قضیه برایم روشن شود چرا که تا آخرین لحظه این بچه‌ها از نحوه تمرینات رضایت کامل داشتند.

سلیمانی در پایان برای غلامرضا دباغیان سرمربی جدید تیم ملی کاراته آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار