در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران؛

انبارلویی: تا زمانی که مشکلات اساسنامه رفع نشود، خانه احزاب معنی ندارد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: جلسه هفته گذشته خانه احزاب در حقیقت یک گردهمایی برای پیدا کردن راه حلی به منظور احیای مجدد خانه احزاب از طریق اصلاح اساسنامه این نهاد بود.

"محمدکاظم انبارلویی" عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران با اشاره به بازگشایی مجدد خانه احزاب اظهار داشت: آنچه اتفاق افتاده، در حقیقت یک گردهمایی برای رفع اشکالات اساسی موجود در اساسنامه خانه احزاب بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا زمانی که اشکالات اساسنامه برطرف نشود، مکانی تحت عنوان خانه احزاب نخواهیم داشت، افزود: خانه احزاب پس از فتنه 88 و به خطر انداختن امنیت ملی توسط برخی از احزاب منحل شد و جلسه هفته گذشته، نشستی برای پیداکردن راه حلی در جهت احیای مجدد خانه احزاب از طریق اصلاح اساسنامه این نهاد بود. 

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه برخی احزاب که هنوز بر طبل فتنه می‌کوبند به‌نظر می‌رسد، اصلاح اساسنامه خانه احزاب چندان عملی نباشد.

گفتنی است مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده خانه احزاب پنج‌شنبه گذشته (۳۱ اردیبهشت ماه) با حضور فعالان حزبی برگزار شد.

در پایان این نشست با برگزاری انتخابات، مصطفی کواکبیان به عنوان رئیس و حسن غفوری‌فرد به عنوان نایب رئیس موقت خانه احزاب انتخاب شدند.

کار این هیئت رئیسه موقت، اصلاح اساسنامه خانه احزاب است.

اصلاح اساسنامه خانه احزاب قرار است با حضور دبیران کل و نمایندگان احزاب انجام شود و پس از آن هم مجمع عمومی و اعضای شورای مرکزی خانه احزاب انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، اساسنامه ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار