سنندج؛

برگزاری نخستین همایش ملی «خواندن» در سنندج

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از برگزاری نخستین همایش ملی «خواندن» با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دانشگاه کردستان از آبان‌ماه سال جاری در سنندج خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، امین متولیان در نشستی مشترک با مسئولان برگزاری همایش در دانشگاه کردستان گفت: این نهاد فرهنگی با تمام توان از برگزاری این همایش که می‌تواند در ترویج فرهنگ مطالعه در کشور اثرگذار باشد، حمایت می‌کند.

وی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را ترویج مسئله خواندن عنوان کرد و افزود: ذاتی‌ترین وظیفه نهاد ترویج فرهنگ خواندن است و این نهاد فرهنگی از برگزاری برنامه‌هایی که در این راستا گام برمی‌دارند پشتیبانی می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نتایج حاصل از برگزاری همایش ملی خواندن را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در برگزاری این گونه همایش‌ها خروجی و نتایج آن مهم است که باید از آن به نحو مطلوب بهره‌برداری شود.

متولیان بیان کرد: با تمام توان و در بخش‌های مختلف با دانشگاه کردستان در برگزاری این همایش که هدف آن کمک به توسعه فرهنگی کشور است مشارکت می‌کنیم.

وی توجه به جنبه ملی همایش را مهم برشمرد و گفت: آنچه که موجب می‌شود همایش نقش و تأثیری‌گذاری بیشتری داشته باشد، دعوت از صاحب‌نظران برجسته این حوزه از سراسر کشور است.

متولیان درپایان گفت: بعد رسانه‌ای همایش ملی خواندن بسیار مهم است و باید در این راستا برنامه‌ریزی اساسی و اصولی صورت گیرد تا بتوان به نتایج مورد انتظار دست یافت.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.