جمشید هاشم‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«من دیه گو مارادونا هستم» اثری ارزشمند و قابل تقدير است

فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» بهرام توکلی علاوه بر عکس‌های خوب، از موضوع جالب و به روزی برخوردار است که من نیز به آن علاقه‌مندم.

جمشید هاشم‌ پور در گفتگو با خبرنگار سينما باشگاه خبرنگاران، در خصوص نقشش در فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» گفت: در اين فيلم سينمايي ، نقش پدر یک خانواده که دارای معلولیت و مشکلات جسمی است را ايفا كردم و با این که خودم هنوز به دیدن این فیلم نرفته‌ام اما گمان می‌کنم تا حد زیادی از پس موضوع آن خوب برآمده است.


وی افزود: این اثر، بسیار قابل تقدیر است ، چرا که به موضوع احتراماتی که امروزه خیلی کمتر شاهد آن هستیم مثل احترام به والدین، بزرگترها و خانواده‌ اشاره دارد و از این نظر ارزشمند است.


بازیگر فیلم «واکنش پنجم» تصریح کرد: این کار بهرام توکلی تا حد زیادی موفق و گویای مسائل موجود در جامعه بوده است و امیدوارم مورد استقبال نیز واقع شود.


وی در پایان با اشاره به برگزاري «جشن عكاسان سينما» درباره علاقه‌اش به عکاسی گفت: من شخصاً عکس را دنبال می‌کنم و به آن علاقمندم و از حدود 150 کارم عکس‌های همه‌ی آنها را می‌پسندم اما کار آخرم «من ديه گو مارادونا هستم» را چه از نظر عکس و چه از نظر نقش و موضوع فیلم دوست دارم.


انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار