سردار نقدی:

مشکل غربی ها، نفوذ فرهنگ انقلاب اسلامی دربین ملت‌های آزادی‌خواه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروزه مشکل اصلی کشور های غربی نفوذ فرهنگ انقلاب اسلامی در بین ملت‌های آزادی‌خواه و امت اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیروز در حرم حضرت معصومه(س) گفت: کشورهای غربی با در مشکل غربی ها، نفوذ فرهنگ انقلاب اسلامی دربین ملت‌های آزادی‌خواه استدست داشتن هزاران هزار بمب هسته ای از ایران هسته‌ای ترسی ندارند، امروزه مشکل اصلی آمریکا و غرب نفوذ پیدا کردن فرهنگ انقلاب اسلامی در بین ملت‌های آزادی‌خواه و امت اسلامی است. 

وی در ادامه به فرمایشات امام خمینی (ره) در مورد آزادی خرمشهر و رشادت های رزمندگان ما اشاره و اظهار کرد: امام خمینی (ره) می‌فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و در حقیقت هم اینگونه بوده است که با رشادت ها و مجاهدت های امام و رزمندگان امروزه شاهد پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی ایران هستیم و تنها با توکل بر خدا و توسل به اهل بیت توانستیم تا به امروز به این پیشرفت دست یابیم.

نقدی با تاکید بر اینکه روزی ما به دست آمریکایی ها نیست و این گمان غلطی است افزود: ترس و واهمه ی دشمن درس از فرهنگ دفاع مقدس است و همین امر باعث شده که آمریکا مضطرب شود و رفتار های غیر متعارف از خود نشان بدهد.

وی ابراز کرد: آمدن آمریکایی ها به پای میز مذاکره، فقط به دلیل ترس و وحشتی است که از انقلاب اسلامی دارند و نباید سختی های مذاکرات باعث شود که ما از منویات رهبر معظم انقلاب جدا شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مذاکرات باید بر اساس خطوط قرمز ترسیم شده و سخنان رهبر معظم به توافق برسد و هیچ کس حق بازرسی از مراکز نظامی و نیروگاه های هسته ای ما را ندارد و تیم مذاکره کننده ما باید همه تلاش خود را برای عزت و سربلندی ملت ایران انجام دهد.
 
انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.