گودرزی در جشنواره فرهنگی ورزشی ثارالله:

پاسداران انقلاب اسلامی ناخدایان کشتی امنیت کشور هستند

وزیر ورزش و جوانان گفت: پاسداران انقلاب اسلامی ناخدایان کشتی امنیت کشور در دریای پرتلاطم دنیای امروز هستند که استکبار در آن ناامنی ایجاد می‌کند.

 پاسداران انقلاب اسلامی ناخدایان کشتی امنیت کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره فرهنگی_ورزشی ثارالله پیش از ظهر امروز (پنجشنبه)به میزبانی سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ در مجتمع میلاد نور سپاه پاسداران برگزار شد.

"محمود گودرزی"وزیر ورزش و جوانان در این مراسم ضمن  ابراز خرسندی از حضور در جمع پاسداران شرکت کننده در این جشنواره، پاسداران انقلاب اسلامی را ناخداهای کشتی دانست که امنیت را در دریای پرتلاطم دنیای امروز که استکبار در آن ناامنی ایجاد می‌کند ،برای کشور تامین می‌کنند.

گودرزی با اشاره به اهمیت ورزش در سازمان‌های نظامی عنوان داشت: ورزش موجب افزایش کیفیت زندگی و توانمندی‌های شخصی در میان کارکنان نیروهای مسلح می‌گردد.

وی با اشاره  به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران و مدال آوران کشور گفت: مقام معظم رهبری همواره ورزش را در دو بعد قهرمانی و همگانی مورد توجه قرار داده‌اند و نیروهای مسلح ما نیز باید همواره به ورزش قهرمانی توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که ورزش قهرمانی موجب افزایش غرور ملی و تقویت روحیه آحاد جامعه می‌گردد.

گودرزی ادامه داد: از یک بعد دیگر ورزش قهرمانی حائز اهمیت است و آن ایستادگی و عرض اندام درمیادین بین‌المللی می‌باشد. 

وی پیرامون بانوان ورزشکار در عرصه میادین خارجی اظهار داشت: بانوان ما با داشتن حجاب در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی معرف ارزش‌های دینی و ملی ما در مقابل فرهنگ بیگانه هستند. 

وزیر ورزش و جوانان گسترش فرهنگ ورزش همگانی و تأثیر اجتماعی آن در بین آحاد مردم را بسیار مهم دانست وافزود:  یکی از مهمترین ابعاد گسترش ورزش کاهش بزه اجتماعی است و اگر جوانان ما به ورزش توجه کنند از توجه به جاذبه‌های دیگری که دارای جنبه منفی و غیر اخلاقی است دور خواهند شد.

وی از نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به ورزش‌های بومی و محلی گفت و ادامه داد: گسترش اقبال عمومی به ورزش‌های بومی و محلی یکی از راه‌های گسترش ورزش همگانی است که دولت توجه به آن‌را برخود تکلیف می‌داند 

همچنین در این مراسم سردار نوریان معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله و رئیس ستاد جشنواره ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در این جشنواره عنوان داشت: امسال یکی از برنامه‌های مهم که در دستور کار قرارگاه ثارالله قرار گرفت برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ثارالله بود. 

وی بهره‌گیری از مزیت‌های ورزش در جهت نیل به اهداف متعالی انسانی، تقویت روحیه اراده و اعتماد به نفس، ارتقا بنیه دفاعی و آمادگی جسمانی در میان کارکنان سپاه و نیز تحقق فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون ورزش را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

سردار نوریان آماری از رشته های برگزارشده در این مسابقات ارائه کرد و افزود: این مسابقات در 24 رشته برگزار شد که سهم کارکنان پایور برادر 14 رشته، سهم کارکنان پایور خواهر 5 رشته و سهم سربازان از این مسابقات هم 5 رشته بود.

در این سری از مسابقات در مجموع 2120 نفر شرکت کرده بودند که در بخش برادران سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ به مقام اول رسید  و نیروی هوافضا و سپاه سیدالشهدای استان تهران به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم نائل گردیدند.

همچنین در بخش خواهران واحد خواهران سپاه محمد رسول الله مقام اول ، دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله مقام دوم و تیم خواهران قرارگاه ثارالله مقام سوم را کسب کردند.

 در بخش کارکنان وظیفه سپاه محمد رسول الله موفق به کسب عنوان اول، تیم قرارگاه ثارالله مقام دوم و سپاه ولی امر عنوان سوم را از آن خود کردند.

همچنین در پایان این مراسم از سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ به عنوان میزبان برتر تقدیر شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مسلح ، اندام ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار