رودهن؛

ماه شعبان ماه رسول الله، پیامبرمهربانی هاست

امام جمعه رودهن گفت: ماه شعبان ماه رسول الله، پیامبر خوبی هاست و خداوند متعال این ماه را در کنار ماه رجب برای مومنان محل توبه و آمرزش قرار داده است .

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مدیح درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر ماه مبارک شعبان ماه رسول الله و ماه میلاد فرزندان نبی‌اکرم (ص) گفت: خداوند به آبروی امامان معصومی که میلاد آنها در این ماه است، دعا‌ها و نیایش‌های مومنان را مورد اجابت قرار خواهد داد .

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب با بیان اینکه خداوند ماه شعبان را ماه تولد منجی عالم بشریت قرار داده است، اضافه کرد: نیمه شعبان میلاد حضرت مهدی (عج) جشن بزرگ مسلمین به ویژه شیعیان است و آنها برای نجات از استکبار جهانی و ظالمان زورگوی عالم دعای فرج را زمزمه می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه روزه در ماه رجب و شعبان طبق آیات و روایات ثواب زیادی دارد، تصریح کرد: مومن باید در ماه شعبان از نهایت فرصت برای توبه و امیدواری آمرزش گناهان از سوی خداوند متعال استفاده کرده و بهره لازم را ببرد .

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت: اعتکاف در ماه رجب نیمی از توشه معنوی مومنان برای ورود به ماه میهمانی خدا ماه رمضان است و نیمه دوم راه را باید با روزه و نیایش در ماه شعبان ذخیره کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.