الحوثی:

متجاوزان به یمن به منافع آمریکا و اسرائیل خدمت می کنند/ حمایت سعودی ها از القاعده

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: متجاوزان به یمن در خدمت منافع آمریکا و اسرائیل هستند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، عبدالملک بدرالدین الحوثی در ادامه سخنرانی تلویزیونی خود گفت: متجاوزان در یمن جنایات وحشیانه و گسترده ای مرتکب می شوند. صدها کودک و زن در نتیجه این تجاوز عمدی به شهادت رسیده اند.

متجاوزان به صورت عمدی مناطق مسکونی را در روستاها و شهرهای پرجمعیت هدف قرار می دهند.

همه شهروندان یمنی از خرد و بزرگ و از زن و مرد در خانه و مسجد و بیمارستان هدف این حملات قرار دارند. متجاوزان آثار باستانی یمن را مربوط به قبل و بعد از اسلام نابود می کنند.
همه تاسیسات و زیرساخت های یمن در این حملات مورد هدف قرار گرفته است. نیروگاه های برق و طرح های آبی در کشور ویران شده است. همه این نوع حملات، جنایت به معنای کامل است. چگونه می توان به این حملات ، مشروعیت داد؟
کسانی که در پی مشروعیت دادن به این جنایت هستند خود را رسوا می کنند. کسانی که کشتار کودکان و زنان و محاصره ملت یمن و مجازات دسته جمعی این ملت و ویران کردن مساجد، بیمارستان ها، مدارس و زیرساخت های آن را اقدام قانونی اعلام می کنند ، همان طور که از این جنایات حمایت می کنند، جنایتکار هستند.
این تجاوز وحشیانه و جنایتکارانه که به دور از هر گونه ارزش های اخلاقی است هرگز نمی تواند مشروع باشد. هیچ کنفرانس و موضع گیری در کشورهای مختلف نمی تواند جنایات متجاوزان را علیه ملت یمن مشروع عنوان کند. همه این اقدامات، جنایت است.
وی افزود: در دوره و زمانی که آمریکا بر جهان سیطره دارد و اسرائیل نیز تاثیرات زیادی در این جهان دارد، طبیعی است که این گونه کلمات شنیده شود و جنایات را مشروع نشان دهند. طرف هایی که در محور آمریکا و اسرائیل قرار دارند و به منافع آمریکا و اسرائیل کمک می کنند، طبیعی است که این جنایات را قانونی نشان دهند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از عبد الملک الحوثی گفت: تروریست های القاعده در یمن از حمایت هوایی جنگنده های عربستان برخوردار بودند.
وی تاکید کرد: اگر ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن نبودند تروریست های القاعده سر مردم این کشور را با چاقو ذبح می کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد غفوري
۰۹:۵۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام
منتظر قيام يماني هستيم ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۴:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
زنده باد ملت یمن و درود بر انصارالله و زنده باد اقای عبدالملک بدرالدین الحوثی و مرگ بر ال سعود وحش و داعشی و اسراییلی،ال سعود میداند با مقاومت ملت یمن دیگر هرگز نخواهد توانست بر یمن مسلط شود و ملت یمن تصمیم گرفته که مستقل باشد و در نهایت پیروز خواهد شد و ال سعود باید نابود شود.
آخرین اخبار