معاون رییس جمهوری در آیین راه اندازی مرکز سامد تبریز:

سامد، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک برای برقراری ارتباط بین دولت و مردم است

معاون اجرایی رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: سامد، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک برای برقراری ارتباط بیشتر بین دولت و مردم است که با این روش عزت مردم نسبت به روش‌های قدیمی حفظ می‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، معاون اجرایی رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: سامد، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک برای برقراری ارتباط بیشتر بین دولت و مردم است که با این روش عزت مردم نسبت به روش های قدیمی حفظ می شود.

سامد، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک برای برقراری ارتباط بین دولت و مردم است.

محمد شریعتمداری ظهر روزسه‌شنبه در آیین راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در تبریز افزود: این مرکز با توان پاسخگویی 250 تماس همزمان، آماده پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و سوالات مردم و همچنین پل ارتباطی بین دولت و مردم است.

وی گفت: مرکز سامد با استماع نظرات مردم و جمع بندی و قرار دادن آنها در اختیار رییس جمهوری و وزیران به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم است.

شریعتمداری اعلام کرد: در بازدیدی که از این مرکز داشتیم، به طور نمادین پاسخگوی تماس دو نفر از شهروندان تبریزی بودیم که در یک مورد خواستار ارتقای سطح سلامت اداری در ادارات بودند و دیگری شکایت در مورد ناهنجاری مالی در یکی از نهادهای عمومی بود که دستورات لازم برای پیگیری صادر شد.

وی گفت: دولت پاسخگو به دنبال ارتباط نزدیک تر با مردم و رفع مشکلات آنهاست و سامد برقرارکننده این ارتباط است و دولت تمایل دارد این روش جایگزین نامه و دیگر روش‌های درخواست و ارایه نظرات و پیشنهادات از سوی مردم باشد.

وی افزود: کسانی که مایل باشند از طریق نامه با رییس جمهوری ارتباط برقرار کنند، می‌توانند در طول مسیر و یا ملاقات عمومی در ورزشگاه نامه‌های خود را تحویل دهند.

معاون اجرایی رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست دولت این است که سامانه ارتباط مردمی را در استان‌ها برای ارتباط بیشتر مردم با مسوولان ارشد استان دایر نگه دارد و مردم از طریق دفاتر پیشخوان می توانند مکاتبات خود را با دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری انجام و پاسخ را از همان طریق دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۶ تير ۱۳۹۴
چی بگم وقتی هیچکس جوابی نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۵ تير ۱۳۹۴
سلام اگرروشی باشد که مابتوانیم با دولت ارتباط داشته باشیم خوب است اماجواب درستی به ما نمی دهند من نامه ای به رییس جمهور نوشتن وتاحالا جوابی دریافت نکردم وخیلی هم سعی می کنم تا جواب نامم را بگیرم اما نمیشه...شما بفرمایین من چیکار کنم...ومی توانم بگم که خیلی نیازمندکمک رییس جمهمر بودموهستم شما بگید من چگونه با ایشان ارتباط داشته باشم؟.......
آخرین اخبار