تذکر تندگویان در یکصد و پنجاه و چهارمین شورای شهر

طرح آب‌فروشی در ساخت و ساز مورد بررسی قرار می‌گیرد

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی گفت: شهرداری در خصوص فعالیت‌های خارج از بودجه مصوب به شورا گزارش بودجه فوق‌العاده ارائه دهد.

شهرداری گزارش بودجه فوق‌العاده به شورا ارائه داد/ طرح آب‌فروشی در ساخت و ساز مورد بررسی قرار می‌گیردبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، محمد مهدی تندگویان عضو کمیسیون معماری شهرسازی در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه با ارائه تذکری در خصوص تشکیل کمیسیون ماده 8 اظهار کرد: تذکر را در تاریخ 18/9 به شهردار ارائه دادیم و با پاسخ ارائه شده از جانب شهردار در 15/ 10 قانع نشدیم و با تذکر مجدد در 23/ 10 و پاسخ شهردار در 7 /11 اعلام کردیم که قانع شدیم ، این در حالی است که پاسخ شهردار برعدم تشکیل کمیسیون ماده 8 بوده است.

وی افزود: این مسئله از دوره سوم مطرح بوده و باید به جمع‌بندی درخصوص تشکیل آن برسیم.

تندگویان در تذکر دوم با بیان  اینکه شهرداری باید گزارش بودجه فوق‌العاده را ارائه کند افزود: از اقدامات خارج از وظایف شهرداری تقدیر می‌کنیم اما باید خارج از بودجه مصوب گزارش فوق العاده را ارائه کنیم.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی ادامه داد: گزارش عملکرد در خصوص اربعین، بوستان یاس و خرمشهر را سریعتر ارائه دهد.

تندگویان تاکید کرد: از کمیسیون برنامه و بودجه و دبیر (رئیس کمیسیون برنامه و بودجه) می‌خواهم که به این مسئله رسیدگی کند.

تندگویان در تذکر سوم به مسئله استفاده آب شرب در ساختمان سازی اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات شهر آب است که در فصل گرما نیز بیشتر می‌شود و این در حالی است که در ساخت و ساز حجم قابل توجهی آب شرب استفاده می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

تندگویان تصریح کرد: آب فروشی مسئله‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد و در کمیسیون معماری و شهرسازی، عمران و سلامت مطرح شود و از استفاده آب شرب در ساخت و ساز جلوگیری کنیم.

چمران در ادامه تذکر تندگویان گفت: باید برای این مسئله راهکاری اندیشیده شود چرا که استفاده از طرح آبفروشی را مطرح کردیم اما به دلایلی قابل اجرا نبود و باید راهکارهای دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار