بیرجند ؛

استخدام 200 نیروی پیمانی دربیمارستانهای خراسان جنوبی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اخذ مجور استخدام ۲۰۰ نیروی پیمانی برای بیمارستان طبس، ولی عصر و امام رضا (ع) بیرجند خبر داد.

استخدام 200 نیروی پیمانی دربیمارستانهای خراسان جنوبیبه گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ بهنام باریک بین از اخذ مجور استخدام ۲۰۰ نیروی پیمانی برای بیمارستان طبس، ولی عصر و امام رضا (ع) بیرجند خبر داد و گفت:هشتم خردادماه آزمون این استخدام برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اخذ مجوز بکارگیری ۳۱۰ نفر پرستار از محل طرح تحول سلامت، افزود: همچنین در سال گذشته ۵۰ نیروی مالی اداری در شهرستان‌های تابعه شروع به کار کرده اند که با شروع به کار آن ها بخش زیادی از مشکلات ما در حوزه اداری و مالی برطرف شده است.

باریک بین اخذ مجوز برای ۲۶۷ نیرو برای بیمارستان سربیشه، سرایان و درمیان و اتمام شش هزار متر پروژه های ساختمانی را از دیگر اقدامات این معاونت در سال گذشته عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اختصاص ۱۶ میلیارد تومان به بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی رازی بیرجند، اظهار کرد: اگر ۶ میلیارد تومان دیگر تزریق شود تا پایان امسال ساختمان اصلی و اورژانس این بیمارستان به اتمام خواهد رسید.

بهنام باریک بین همچنین یادآور شد: ۷۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات این بیمارستان نیاز است.
 
انتهای پیام /ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.