در پی جهاد ارتش و نیروهای مردمی عراق رخ داد؛

خنثی شدن حملات داعش در سامرا

ارتش و نیروهای مردمی عراق به تازگی پیشروی‌های چشمگیری در استان "صلاح الدین" داشته‌اند که با زخمی شدن و هلاکت شمار بسیاری از تروریست‌های داعش همراه بوده است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، ارتش عراق به همراه نیروهای مردمی داوطلب، امروز حملۀ تروریست های گروه داعش که قصد استفاده از سلاح‌های شیمیایی در نزدیکی شهر سامرا را داشتند، خنثی کرد.

به گزارش شبکه بین المللی السومریه عراق، "محمد عباس"، فرمانده هنگ ششم سازمان بدر اعلام کرد تروریست های داعش قصد حمله شیمیایی به منطقه "الرفیعات" در جنوب غربی سامرا را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و پشتیبانی نیروهای مردمی، این حمله در دم خنثی شد و 12 نفر از عناصر داعش نیز به هلاکت رسیدند.

سلاحی که در این حمله نیز در اختیار تروریست های داعش گذاشته بود از نوع گاز بسیار سمی و کشندۀ کلر بود. از ابتدای حضور تروریست های غربی-عربی داعش در سوریه و عراق، تاکنون بارها اخباری مبنی بر استفاده تکفیری های آموزش دیدۀ داعش از گاز کلر منتشر شده است. آخرین حمله این گروه تروریستی با گاز کلر، به ماه گذشته در شهر رمادی در مرکز استان الانبار برمی‌گردد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار