ساری ؛

امام زاده هاشم آمل ثبت ملی

امامزاده هاشم با شماره ۶۱۷ در آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ نماینده مردم امل در مجلس شورای اسلامی بااعلام این خبرافزود: با دستور صریح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان اوقاف باید هیات امنای امام زاده هاشم را از سوی اداره اوقاف لاریجان تشکیل دهد

یوسفیان ملابا انتقاد از عملکرد استانداری در موضوع امام زاده هاشم گفت : مسوولان استانداری باید تلاش بیشتری در خصوص حفظ جغرافیای استان مازندران نمایند .

یوسفیان با اشاره به اینکه اکثر ادارات تابلو شهرستان دماوند را از اطراف امام زاده هاشم جمع کرده اند اعلام کرد : در حال حاضر منتظر هیات امنای این امام زاده هستیم و بقیه ادارات نیز باید این کار را انجام دهند .

وی با تاکید بر حفظ تمامیت جغرافیایی سرزمین شهرستان آمل تصریح کرد : هر وزیری در این زمینه قصور کند یقین داشته باشید باید برود .

نماینده مردم آمل با گلایه از عملکرد استانداری در خصوص این موضوع تاکید کرد : متاسفانه استانداری قادر به اداره استان نیست .ودر همین راستا مقامات استانداری از استاندار تا معاون سیاسی استانداری مازندران تا کنون اظهار نظری نکرده و سکوت اختیار کرده اند .

امامزاده هاشم مهمترین جاذبه مذهبی جاده هراز است. این امامزاده در مرتفع‌ترین نقطه این جاده و در گردنه‌ای به همین نام واقع است. نسب او را به امام حسن مجتبی می‌رسانند. این امامزاده با شماره ۶۱۷ در آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
امامزاده هاشم که مال آمل است..حتی مشا هم جزو آمل بود.