زادمهر: برنده اصلی دربی تماشاگران بودند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بر خلاف تصور خیلی ها که براین باور بودند که تماشاگران از دربی 80 استقبال نخواهند کرد شاهد حضور پررنگ تماشاگران بودیم و به نظرم برنده اصلی این بازی تماشاگراند.

زادمهر: برنده اصلی دربی تماشاگران بودند/ پرسپولیس بهتر بودمحمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازیهای لیگ برتر بخصوص شهرآورد 80 گفت: برخلاف تصور خیلی ها که براین عقیده بودند تماشاگران برای دیدن این بازی نمی‌روند، ولی همه شاهد حضور پررنگ تماشاگران بودند و به عقیده من تماشاگران برنده اصلی این بازی بودند.
 
وی در ادامه افزود: مسئله ای که در این دربی حائز اهمیت بود با توجه براینکه 7 بازی همزمان برگزار شد، این  تنها دربی بود که تاثیر خاصی در جدول برای دو طرف نداشت به جز اینکه تیم پرسپولیس تنها یک پله در جدول جابجا شد و صعود کرد.
 
پیشکسوت پرسپولیس در ادامه بیان داشت: بازیهای پرسپولیس و استقلال همیشه حائز اهمیت بوده و حتی وقتی این دو تیم بازی دوستانه هم برگزار کنند حساسیت خاص خود را خواهد داشت.
 
زادمهر در خصوص روند بازی تصریح داشت: پرسپولیس به نسبت بازی بهتری ارائه دارد و با استفاده از پرش و سرعت، توانست موقعیت های بهتری برای خود ایجاد کند و در نهایت نیز از موقعیت‌های ایجاد شده  استفاده لازم را برد و توانست بازنده میدان باشد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی برد بازی را داشتید، بیان نمود: پیش بینی برد پرسپولیس را داشتم چرا که پرسپولیس به خاطر حضور در باشگاه‌های آسیا از انگیزه بالاتری برخوردار بود همانگونه در هفته های اخیر هم همه شاهد این موضوع بودیم ولی استقلال بخاطر دور ماندن از جام باشگاه های آسیا انگیزه زیادی نداشت.
 
زادمهر اذعان داشت:فوتبال همین است و هر تیمی که از فرصت‌هایش استفاده نماید، برنده بازی است امیدوارم هواداران هر دو تیم از تیم‌هایشان حمایت لازم را انجام دهند.
 
پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی حق سپاهان بود بیان داشت: به نظر من جدول بهترین شاخص است و واقعا هر تیم در جایگاه خود قرار گرفت در جام حذفی ممکن است تیم ها در جای خود نباشند ولی لیگ برتر اینگونه نیست و هر تیم در جای خود قرار دارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم سپاهان لیاقت قهرمانی را داشت و به هر سرمربی هم به حسین فرکی به گل محمدی و هم به منصوریان باید تبریک گفت.
  
انتهای پیام/
برچسب ها: زادمهر ، لیگ ، شهرآور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار