کاشانی خبر داد:

ارائه اثار نفیس و آئینی در قالب جشنواره شمسه

رئیس امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 7 گفت:جشنواره مسابقات شمسه در زمینه‌های آیینی، تجسمی، فرهنگ و ادب برای تمامی علاقمندان برگزار می شود.

سعید کاشانی، رئیس امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 7 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره شمسه اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره شمسه در تمامی رشته‌ها برگزار و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و اکنون نیز در مرحله ثبت‌نام است.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند در سرای محلات و یا سایت شمسه به نشانی (shamseh.ir) مراجعه کرده و با ارائه آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.

کاشانی تصریح کرد: در این جشنواره مسابقات علمی و منطقه‌ای برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان مورد گزینش قرار می‌گیرند و به منطقه فرستاده می شوند.

وی در ادامه افزود: پس از گزینش، برندگان وارد مرحله نهایی شده و با مناطق دیگر به رقابت‌ می پردازند.

کاشانی در خصوص زمینه‌های مختلف جشنواره شمسه اشاره کرد و گفت: این مسابقات در 3 محور تجسمی ، آیینی و فرهنگ و ادب که شامل: شعر،‌عکاسی، نقاشی، مجسمه‌سازی، گرافیک، کاریکاتور،‌قرآن، نهج البلاغه،‌صحیفه سجادیه  است برگزار می‌شود.

وی در خصوص سن شرکت کنندگان در جشنواره شمسه گفت: تمام افرادی که می‌توانند آثار نفیسی را ارائه دهند می توانند شرکت کنند اما جوانان و نوجوانان، شرکت کنندگان عمده این جشنواره هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار