آلگری: بارسا شکستنی است/آنچلوتی: یوونتوس خوش شانس بود+مصاحبه ها

پس از پیروزی تیم فوتبال یوونتوس برابر رئال مادرید در چارچوب رقابتهای جام قهرمانان اروپا اعضای دو تیم به مصاحبه پرداختند.

آلگری: بارسا شکستنی است/آنچلوتی: یوونتوس خوش شانس بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری گاتزتا دلوسپرت ماسیمو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از فینالیست شدن تیمش در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت: مسابقه بسیار سخت و حساس بود و من با توجه به حساسیت این بازی به بازیکنانم گفته بودم که تمام توان و قدرت خود را بکار بگیرند به نظرم این مسابقه از نظر فنی از اهمیت بسزایی برخوردار بود فکر می کنم ما در نیمه دوم می توانستیم از شرایط بوجود آمده بهره برداری بهتری داشته باشیم و موفق تر پیش رویم.
 
وی تصریح کرد:حالا یوونتوس فینالیست شده و این اتفاق بسیار بزرگی است ما باید به مصاف تیم بارسلونا برویم این تیم بسیار قوی است ولی نکته جالب توجه اینجاست که غیر قابل شکست نیست.
 
آنچلوتی: یوونتوس خیلی خوش شانس بود
 
کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از توقف تیمش از صعود به مرحله پایانی از رقابتهای فینال لیگ قهرمانی اروپا گفت: یوونتوس توانست قدرتش را نشان دهد هر چند که بسیار هم خوش شانس بود ما حالا با توجه به نتیجه به دست آمده فقط روی رقابتهای لالیگا تمرکز کرده و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در این مرحله موفق باشیم و حرکت کنیم.

بوفون: یوونتوس در برلین توریست نخواهد بود
 
جان لویئجی بوفون کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس بعد از پیروزی تیمش در کسب جواز حضور در فینال رقابتهای لیگ قهرمانان که در شهر برلین برگزار خواهد شد افزود:
 
از اینکه توانستیم موفق به پیشت سر گذاشتن تیم بزرگی چون رئال مادرید شویم خیلی خوشحالم شاید در ابتدا حضور یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا را کسی باور نمی‌کرد ولی حال این فرصت استثنایی فراهم شده و یوونتوس باید به مصاف تیم بزرگی چون بارسلونا برود.
 
بدون شک بیانکونریها برای فینال لیگ قهرمان اروپا به عنوان یک توریست راهی برلین نخواهد شد و با تمام توان از فرصت فراهم شده برای رسیدن به قهرمانی استفاده خواهد کرد.
 
توز:یوونتوس موفق به کسب پیروزی تاریخی شد
 
کارلوس توز مهاجم تیم فوتبال یوونتوس گفت: بالاخره بعد از تلاش فراوان یوونتوس فینالیست شد، حالا ما باید به مصاف لیونل مسی که بهترین بازیکن حاضر در جهان است برویم من بازی مسی مقابل تیم بایرن را دیدم او خارق العاده پیش می رفت و توانست هر چه بیشتر قدرتش را بکار بگیرد، تیم بارسا در بهترین شرایط ممکن قرار داشته و شایستگی حضور در فینال را داشت ما باید در برلین به مصاف این تیم بسیار بزرگ برویم یوونتوس موفق به کسب یک موفقیت تاریخی شده و تلاش خواهد کرد تا از این فرصت در برابر بارسلونا هم استفاده لازم و بهینه را داشته باشیم در مورد آینده کاری خود هم باید اعلام کنم برخلاف اخبار منتشره من قصد رفتن به آرژانتین را نداشتم و در حال حاضر هم ندارم و می خواهم به کارم در تیم یوونتوس طبق روال گذشته ادامه دهم. 

مارسلو:بازیکنان رئال‌مادرید پشت آنچلوتی هستند

پس از این که تیم فوتبال رئال‌مادرید شب گذشته با کسب نتیجه تساوی 1-1 در بازی برگشت در مجموع با نتیجه 2-3 در برابر حریف خود یونتوس ایتالیا شکست خورد و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد فشارها بر کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها افزایش یافت.

 اما مارسلو مدافع هافبک رئال‌مادرید به حمایت از سرمربی تیمش پرداخت و گفت: بازیکنان رئال‌مادرید پشت  هستند.

مارسلو گفت: ما هر چه در توان داشتیم گذاشتیم و برای صعود جنگیدیم ما ناراحتیم، من می‌خواهم از هوادارانی که تا پایان بازی از ما حمایت کردند تشکر کنم.

 او در دفاع از آنچلوتی گفت: مربی تیم برنده است امسال ما نتوانسته‌ایم دو عنوان قهرمانی کسب کنیم، اما فکر می‌کنم  آنچلوتی در تیم خواهد ماند، زیرا او مربی بزرگی است.

مدافع هافبک کهکشانی‌ها  افزود: من فکر نمی‌کنم که ما شکست خوردیم ما هر چه در توان داشتیم گذاشتیم ولی توپ درون دروازه نرفت ما فرصت‌های زیادی داشتیم و شاید ما آنطور که باید و شاید صبور نبودیم.

او در مورد رقابت‌های لالیگا گفت: کسب قهرمانی در لالیگا خیلی دشوار است اما غیر ممکن نیست ما قصد داریم بجنگین و سعی خواهیم کرد هر دو بازی آخر خود را ببریم و بعد ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

بیل: باید روی تمام کنندگی بیشتر کار کنم

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در حالی در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم یوونتوس رفت که برای جبران شکست 1-2 در بازی رفت، نیاز به پیروزی داشت اما نتوانست به نتیجه ای بهتر از 1-1 دست پیدا کند. 
 
در این مسابقه گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید با وجود آن که فرصت‌های گلزنی زیادی داشت، اما نتوانست نام خود را در بین گلزنان این مسابقه ثبت کند. 
 
حالا گران قیمت ترین بازیکن جهان اعتراف می کند که باید روی " تمام کنندگی" خود کار کند. 
 
گرت بیل گفت: من آنطور که دوست داشتم این فصل گل های مهمی نزدم، من فکر می کنم به طور کلی بازی من خوب است، اما تمام کنندگی ام امسال کمی مشکل دارد و باید سال آینده روی این بخش کار کنم. 
 
بیل افزود: بدشانس بودم که نتوانستم در برابر یووه یک گل بزنم معمولا وقتی تلاش می کنم یک گل به ثمر می رسانم، اما این بار نشد . 
 
بازیکن 25 ساله رئال مادرید با وجود تمام انتقادات از عملکرد خود در این فصل راضی است و مطمئن است که در فصل 2015-2016 عملکرد بهتری خواهد داشت. 
 
او افزود: امسال فراز و فرودهایی داشته ام اما احساس می کنم در کل خوب بازی کرده ام. 

مدیر رئال مادرید از آنچلوتی حمایت نکرد

پس از حذف رئال‌مادرید به دست یونتوس ایتالیا امیلیو بوتراگئنو مدیر باشگاه رئال مادرید حاضر نشد از کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی این تیم حمایت کند.

 کارلو آنچلوتی که تیمش در مجموع دو بازی رفت و برگشت در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3-2 مغلوب یوونتوس شد عنوان کرد ، مایل است همچنان به کار خود در جمع کهکشانی‌ها ادامه دهد اما با توجه به این که رئال مادرید در فصل جاری موفق به کسب جام نشده آینده او در سانتاگو برنابئو در هاله‌ای از ابهام قرا ردارد.

 در این شرایط وقتی از بوتراگئنو‌ سئوال شد آیا آنچلوتی فصل آینده هم سمربی رئال‌مادرید خواهد بود یا نه ، مدیر این تیم از پاسخ دادن به این سوال طفره رفتو گفت: امروز ما باید کنار هم باشیم همه ما با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم همگی احساس ناراحتی می‌کنیم ما به یونتوس‌ تبریک می‌گوییم ما دو بازی دیگر در لیگ داریم و اکنون باید روی این دو بازی تمرکز کنیم.

 وقتی بوتراگئنو‌ با اصرار خبرنگاران در خصوص آینده سرمربی ایتالیایی و بازیکنان این تیم مواجه شد، یک بار دیگر حاضر نشد از آنچلوتی حمایت کند و گفت: امشب ما باختیم و در حال حاضر این مهم ترین چیز است همه ما غمگینیم و مسائل دیگر در درجه دوم اهمیت قرار دارند ما احساس می‌کنیم فرصت رفتم به فینال را داشتیم جو فوق العاده‌ بود ، اما آنطور که ما می‌خواستیم موثر واقع نشد ما استحقاق بیشتر از این را داشتیم بازیکنان هر چه داشته گذاشتند و من مایلم از هواداران هم به خاطر حمایتشان تشکر کنم.

آنری: آنچلوتی باید به لیگ برتر برگردد

به دنبال حذف تیم رئال مادرید توسط یوونتوس تیری آنری مهاجم سابق آرسنال از کارلو آنچلوتی که این فصل در رئال مادرید ناکام بوده، خواست برای ادامه فعالیت به لیگ برتر انگلیس برگردد. 
 
پس از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا شایعاتی مبنی بر احتمال اخراج این مربی ایتالیایی از سانتیاگو برنابئو به گوش می رسد، زیرا  ناکامی آنچلوتی تنها به اروپا خلاصه نمیشود، او در رقابتهای لالیگا هم قافیه را به رقیب سنتی رئال مادرید یعنی بارسلونا واگذار کرد و تقریبا قهرمانی آبی اناری پوشان بارسا مسجل شده است. 
 
در این شرایط، تیری آنری به سرمربی سابق چلسی توصیه کرده برای ادامه فعالیت بار دیگر، لیگ جزیره برگردد، ضمن آن که گفته شده تیم های لیورپول و منچسترسیتی هم خواهان او هستند. 
 
آنری می گوید: ما خوشحال خواهیم شد آنچلوتی را در لیگ برتر ببینیم  او مربی بزرگی است، رئال مادرید همین طور است، اگر آنجا هر سال عنوان قهرمانی کسب نکنی باید بروی. 
 
گفتنی است، فصل گذشته آنچلوتی رئال مادرید را به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسانده بود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: آلگری ، آنچلوتی ، فینالیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار