خسروی: انتظار داشتم دربی را داور تهرانی سوت بزند

پیشکسوت داوری و عضو کمیته داوران گفت: با توجه به اینکه 2 تیم تهرانی دربی را برگزار می‌کنند علاقمند بودم داور تهرانی دربی را سوت بزند.

خسروی: انتظار داشتم دربی را داور تهرانی سوت بزندعلی خسروی پیشکسوت داوری و عضو کمیته داوران در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای قضاوت این دربی 2 گزینه احتمال وجود دارد که من فکر می‌کنم محسن ترکی شانس بیشتری برای قضاوت این بازی دارد.

وی تصریح کرد: اگر ترکی این دربی را سوت بزند رکورد محمد صالحی را در قضاوت دربی می‌شکند صالحی 5 دربی را برای سرخابی‌ها سوت زده بود.

وی اظهار داشت: من علاقمند بودم حق ورودی این دربی را برای سرخابی‌ها قضاوت کند.

وی در خصوص این که داوران دربی تکراری هستند یا خیر توضیح داد: امیدوارم روزی فرا برسد که کمیته داوران همانند اسپانیا که برای ال‌کلاسیکو 27 یا 28 سال از داوران مختلف استفاده می‌کند ویترینی از بهترین داوران را انتخاب کند و برای قضاوت دربی‌ها از این داوران استفاده شود و شاهد قضاوت تکراری داوران نباشیم.

وی بیان کرد: خدا رو شکر داوران ما داوران خوبی هستند و در چند سال اخیر قضاوت‌های خوبی برای شهرآوردها انجام داده‌اند و امیدوارم این شهرآورد هم مورد توجه همه هواداران فوتبال قرار گیرد و هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی شاهد دربی خوبی باشیم و نکات مثبتی را در این شهرآورد مشاهده کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای داوری که دربی را سوت خواهد زد آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در قضاوت این شهرآورد تحت تاثیر هواداران و حاشیه‌ها قرار نگیرند و قضاوت خوبی را داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار