مصاف سخت جوانان و نوجوانان فوتبال بانوان در آسیا

قرعه کشی رقابتهای قهرمانی آسیا در دو رده سنی جوانان و نوجوانان بانوان امروز در مقرر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم قرعه کشی رقابتهای قهرمانی آسیا در دو رده سنی جوانان و نوجوانان بانوان انجام شد تا تیم ها حریفان خود را در مرحله نهایی بشناسند.

تیم ملی زیر 19 دختران ایران در گروه B با تیم های قدرتمند تایلند، کره شمالی و کره جنوبی همگروه شد و در دیگر گروه چین، ژاپن-استرالیا، ازبکستان و به رقابت با یکدیگر می پردازند. 
این مسابقات در نانجینگ چین و  از 18 تا 29 آگوست( سه شنبه 27 مرداد ماه تا 7 شهریورماه 94) برگزار می شود.

در گروه نوجوانان نیز ایران با تیم های چین، تایلند و کره جنوبی همگروه است.

در گروه B نیز تیم های ژاپن، کره شمالی، چین تایپه و ازبکستان به مصاف هم می روند.

این بازیها در شهر یوهان چین و از 14 تا 19 نوامبر(از 23 تا 28 آبانماه) برگزار می شود.

اردوهای تدارکاتی دو تیم پس از پایان رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا به میزبانی تهران و در کمپ تیم های ملی آغاز شده تا بازیکنان با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود بروند.

تیم ملی زیر19 سال در پایان سال 93 با تیم ازبکستان یک دیدار تدارکاتی برگزار کرد و پس از آن تمرینات و بازیهای درون اردویی خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده تا بتواند عملکرد خوبی در مرحله نهایی قهرمانی آسیا داشته باشد. 

اما تیم ملی زیر 16 سال پس از پایان دور مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا اردوهای استعدادیابی خود را آغاز کرد تا بتواند بازیکن برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کند. این تیم در اردیبهشت ماه اردوی آماده سازی خود را تشکیل داد و پس از تعطیلی یک ماهه به دلیل امتحانات ملی پوشان؛ از اواخر خرداد ماه دور جدید تمرینات خود را از سر می گیرد.
طبق اعلام کادر فنی برای دو تیم فوق هنوز هیچ بازی رسمی تائید شده برون مرزی از سوی مسئولین فدراسیون فوتبال در نظر گرفته نشده است اما هر دو تیم پیش بینی بازیهای تدارکاتی با تیم های تایلند، ازبکستان؛ ویتنام و اوکراین را در برنامه های خود دارند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، قرعه کشی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار