پیوس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیروزی در دربی، راز ماندگاری سرمربی خواهد بود/ هدایتی بهترین گزینه برای پرسپولیس است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به نظر من هر تیمی که در دربی برنده شود مربی آن نیز در تیم خود ماندنی خواهد شد.

پیروزی در دربی، راز ماندگاری سرمربی است/ هدایتی بهترین گزینه برای پرسپولیس است
فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 80 اظهار داشت: به نظر من دربی هشتاد یکی از زیباترین بازی‌ها خواهد شد، چرا که هیچیک از دو تیم استرس ندارند و هیچ‌کدام برای رسیدن به قهرمانی با یکدیگر نمی‌جنگند و تنها برای حفظ حیثیت و آبرو به میدان می‌روند. 
 
وی بیان کرد: هر تیمی که تمرکز خوبی داشته باشد می‌تواند به بهترین نحو از موقعیت‌ها استفاده کند و برنده میدان شود و احتمال دارد که این دیدار گل‌های زیادی نیز داشته باشد. 
 
پیوس تصریح کرد: به طور حتم 3 امتیاز این دیدار می‌تواند وضعیت مربیان دو تیم را مشخص کند، بنابراین مربیان سرخابی‌ها به دنبال این هستند تا بازی خوبی را به اجرا بگذارند و با کسب نتیجه در تیم ماندگار شوند، به نظر من هر تیمی که برنده شود مربی آن نیز ماندنی خواهد بود. 
 
وی عنوان کرد: اعتقاد دارم که تیم پرسپولیس برنده این دربی خواهد بود، البته درست است که هر دو تیم بازی گذشته خود را به حریفان واگذار کردند، اما خط حمله و هافبک پرسپولیس از توانایی خاصی برخوردار است و می‌تواند به پیروزی برسد، البته تیم پرسپولیس از لحاظ خط دفاع و حتی دروازه‌بان نیز نیاز به هماهنگی بیشتری دارد، بنابراین بهتر است در حال حاضر برانکو تمام تمرکز خود را برای خط دفاع و دروازه بگذارد تا بتواند در این دربی موفق باشد. 
 
پیوس افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر هواداران تیم استقلال از نتایج ناراضی هستند، بنابراین این تیم با برد می‌تواند دلخوشی به هواداران بدهد و مربی تیم نیز می تواند سال دیگر نیز در جمع آبی‌پوشان به کار خود ادامه دهد. 
 
پیشکسوت فوتبال در خصوص واگذاری سرخابی‌ها تصریح کرد: به نظر من بهتر است تیم پرسپولیس را به هدایتی بدهند، چرا وی تنها کسی است که از هر لحاظ به فوتبال خدمت زیادی کرده است و حتی تنها فردی بوده که در قبال هزینه‌های زیادی که انجام داده سودی هم کسب نکرده و از نظر ما تنها شخصی که مورد تایید خواهد بود هدایتی است و او می‌تواند این تیم را به روزهای خوب خود بازگرداند. 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: پیوس ، هدایتی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
دربی چیه بابا من اگه بودم کلا این فوتبالو جمش میکردم فقط ملیاردی دارن پول میبرن هیچی به هیچی.
آخرین اخبار