اکبریان در نطق میان دستور:

تهدیدات آمریکا ادامه پیدا کند، روند مذاکرات را به پاسداران و ارتشی‌ها می‌سپاریم

نماینده کرج گفت: ما ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان می‌خواهیم در صورت تهدید سران آمریکا با قطع مذاکرات، ادامه مذاکرات را به ملت ایثارگر ایران، پاسداران سلحشور، بسیجیان و ارتشیان بسپارند که درسی فراموش نشدنی به آمریکایی‌ها بدهند.

تهدیدات آمریکا ادامه پیدا کند، روند مذاکرات را به پاسداران سلحشور و ارتشیان می‌سپاریمبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "عزیز اکبریان" نماینده مردم کرج در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز سه‌شنبه 22 اردیبهشت اظهار کرد: رژیم آل سعود با لشکرکشی به سرزمین محروم و مظلوم یمن، حمله ناجوانمردانه صدام به ایران اسلامی را یادآوری کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این رژیم نگون بخت که مستعمره آمریکاست جنایتی انجام می‌دهد که روی رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و آمریکا را سفید کرده و مانند صدام به دام آمریکا افتاده است.

وی ادامه داد: در هر گوشه جهان جنایتی که صورت می‌گیرد می‌توان ردپایی از آمریکا و رژیم صهیونیستی را مشاهده کرد مانند کودتای 28 مرداد، کودتای نوژه، تحمیل جنگ تحمیلی به ایران، فتنه 18 تیر، فتنه 88، آموزش منافقان، تروریست‌های داعش، القاعده و طالبان در اقصی نقاط دنیا اشاره کرد که باعث شهادت هزاران نفر شده است.

نماینده کرج بیان داشت: در جریان مذاکرات هسته‌ای، آمریکایی‌ها با هدایت سران اسرائیلی امروز در جهت تهدید ملت ایران و تضعیف روحیه مذاکره‌کنندگان ما هستند، لذا ما می‌دانیم که آمریکا امروز یک ببر کاغذی است و در لبنان، سوریه، یمن و بسیاری کشورهای دنیا در باتلاق گیر کرده است. 

اکبریان گفت: ما ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان می‌خواهیم در صورت تهدید سران آمریکا با قطع مذاکرات، ادامه مذاکرات را به ملت ایثارگر ایران، پاسداران سلحشور، بسیجیان و ارتشی‌ها بسپارند که درسی فراموش نشدنی به آمریکایی‌ها بدهند.

وی ادامه داد: ملت قدرتمند ایران اهل منطق و گفت‌وگو هستند اما در برابر هر تهدیدی جواب دندان‌شکن خواهند داد. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه شأن و منزلت فرهنگیان باید مورد توجه دولتمردان و تمامی قوا قرار بگیرد گفت: جامعه اسلامی زمانی موفق است که فرهنگ اسلامی را در میان جوانان و نوجوانان اشاعه دهد و این هدف تنها با حفظ شأن معلمان بدست می‌آید لذا دولت هرچه سریعتر لایحه رتبه‌بندی و قانون هماهنگی را اجرا و تحویل دهد.

نماینده کرج خطاب به وزیر صنعت و معدن و وزیر اقتصاد اظهارداشت: برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی از واردات کالاهای لوکس خارجی و واردات بی‌رویه جلوگیری کنید.

اکبریان خطاب به نعمت‌زاده تصریح کرد: چرا مشکل بازرسان امور صنفی را حل نمی‌کنید زمانی که چند ماه آنها حقوق نمی‌گیرند چگونه می‌توانند بازرسی کنند؟

وی ادامه داد: رئیس بانک مرکزی باید نظارت بیشتری بر بانک‌ها انجام دهد و اگر مشکل قانونی وجود دارد پیشنهادات خود را برای نقل و بررسی به مجلس بیاورد.

نماینده کرج خطاب به رئیس جمهور گفت: از شما می‌خواهم سفر خود را به استان البرز تسریع کنید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر نفت بیان داشت: شکل گازکشی به شهرهای طالقان و جاده چالوس را اولویت دهید و همچنین یارانه سوخت روستاها قطع شده که این باید جبران شود.

اکبریان خاطر نشان کرد: دولت و مجلس با اتحاد و همدلی بیکاری را با توسعه ملی و صادرات حل کنند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: جهان ، امریکا ، رژیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار