انریکه: باید در برابر بایرن‌مونیخ بسیار مراقب باشیم/گواردیولا: بایرن مونیخ‌ می‌تواند شکست دور رفت را جبران کند

در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ - بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی و بازیکنان 2 تیم در خصوص این دیدار حساس اظهار نظر کردند.

انریکه: باید در برابر بایرن‌مونیخ بسیار مراقب باشیم/گواردیولا: بایرن مونیخ‌ می‌تواند شکست دور رفت را جبران کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و از دور برگشت این رقابت‌ها امشب 2 تیم بارسلونا و بایرن‌مونیخ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

*انریکه: باید در برابر بایرن‌مونیخ بسیار مراقب باشیم

دیدار رفت 2 تیم در اسپانیا با نتیجه 3 بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید و به نظر می‌رسد شاگردان لوئیس انریکه‌ برای صعود به فینال کارآسانی در پیش رو دارند، اما سرمربی آبی و اناری پوشان بارسلونا‌ معتقد است هر گونه لغزشی در برابر بایرن‌مونیخ در دیدار برگشت برای آنها گران تمام خواهد شد.

لوئیس انریکه‌ گفت: ما می‌دانیم که بایرن‌ مونیخ چه تیم بزرگی است و ما باید برای صعود در بهترین شرایط خود باشیم اما ما پیش بیفتیم‌ برای ما خوب خواهد شد اما بایرن‌ توان و کیفیت گلزنی را دارد و آنها در بارسلونا‌ برای ما دردسرساز شدند. هدف مشترک 2 تیم رفتن به فینال است ما باید از سلاح خود استفاده کنیم تا به حریف‌نمان ضربه بزنیم ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است بازی برگشت هم شبیه بازی رفت باشد همه بازیکنان حمله کنند‌ و همگی دفاع کنند، بایرن‌مونیخ توان گلزنی دارد ما باید روی کسب پیروزی متمرکز‌ شویم.

*گواردیولا: بایرن‌مونیخ‌ می‌تواند جبران مافات کند

در سوی دیگر میدان پپ گواردیولا که شاهد شکست 3 بر صفر تیمش به دست شاگردان پیشین خود بود، معتقد است تیم او قادر است در بازی برگشت آلیانس آره نا‌ گل‌های خورده را جبران کند و راهی دیدار فینال شود.

این در حالی است که تاکنون هیچ تیمی نتوانسته‌ 3 گل عقب ماندگی‌ را جبران کند.

گواردیولا گفت: در تیم‌ ما 6،7 بازیکن هستند که فاتح جام جهانی بوده اند و آنها خوب می‌دانند چه باید بکنند ما باید از فرصت‌هایی که به وجود می‌آوریم استفاده کنیم این امر کار آسانی نخواهد بود، اما با کیفیتی که تیم ما دارد قادر هستیم این کار را بکنیم.

گواردیولا که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی توانست شکست 1-3 در خانه پورتو‌ را با پیروزی 6-1 در آلیانس آره نا‌ جبران کند با اشاره به آن بازی گفت: ما نتیجه 1-3 در برابر پورتو را جبران کردیم، این مسابقه کاملا متفاوت‌ است ، چاش بسیار بزرگی است اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

گواردیولا در پایان گفت: ما بایرن‌مونیخ هستیم من هرگز قبل از مسابقه‌ای فکر نمی‌کنم که هیچ شانسی برای پیروزی نداریم.

*مولر: نام بایرن مونیخ یادآور خیلی از شگفتی هاست

بازیکن حاضر در تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: همه به یاد داشته باشند که ما بایرن مونیخ هستیم بنابراین هر چیزی امکان پذیر است.

به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، مولر بازیکن حاضر در تیم فوتبال بایرن مونیخ  در آستانه برگزاری بازی مقابل تیم فوتبال بارسولنا در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت: هر چند کار سختی در پیش روی داریم ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که اسم ما بایرن مونیخ است و احتمال بروز هر اتفاقی برای این تیم وجود دارد فکر می‌کنم اگر بتوانیم حواس خود را جمع کنیم در جهت جبران نتیجه کسب شده در دور رفت رفته و برای بازی برگشت کارهای مثبتی انجام دهیم.

*آلابا: بایرن مونیخ 4 بر صفر بارسلونا را شکست می‌دهد

بازیکن مصدوم تیم فوتبال بایرن مونیخ معقتد است این تیم می‌تواند بارسلونا را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.

امشب تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم قدرتمند بارسلونا است بایرن مونیخ در شرایطی از بارسا پذیرایی می‌کند که تیم میهمان در ورزشگاه اختصاصی خود نیوکمپ در بازی رفت با 3 گل به پیروزی رسید و کار بایرن را برای رسیدن به فینال بسیار سخت کرد اما دیوید آلابا، بازیکن مصدوم باواریایی‌ها مطمئن است که آنها در بازی برگشت 4 برصفر بارسلونا را شکست خواهند داد و او ابراز امیدواری کرد بتواند در دیدار فینال  برای تیمش به میدان برود.

بازیکن اتریشی بارسلونا گفت: ما 4 برصفر پیروز خواهیم شد و من امیدوارم برای بازی در دیدار فینال‌ در برلین به آمادگی برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار