لاهوتی خبر داد

برگزاری نشست مشترک «سلطانی‌فر» با طراحان تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه

طراح اصلی طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه از برگزاری نشست مشترک میان نمایندگان مجلس با رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگی خبر داد.

برگزاری نشست مشترک «سلطانی‌فر» با طراحان تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه«مهرداد بائوچ لاهوتی» نماینده مردم لنگرود در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تصویب کلیات طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: باتوجه به نگرانی‌هایی که در حوزه گردشگری در دولت گذشته وجود داشت، طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه را در مجلس شورای اسلامی مطرح کردم.

وی افزود: در دولت گذشته سازمان میراث فرهنگی به عنوان حیاط خلوتی برای افرادی بود که آنها علاوه بر آن که در این سازمان فعالیت داشتند در سازمان‌های دیگری همچون منطقه آزاد یا به عنوان مشاور رئیس جمهور هم فعالیت می‌کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: در حال حاضر افرادی که در این سازمان فعالیت می‌کنند خوشبختانه تنها به دنبال کار تحولی در این سازمان و حوزه گردشگری و میراث فرهنگی هستند، و بنده با این وجود آینده مثبتی را پیش روی سازمان فرهنگی و گردشگری مشاهده می‌کنم.

وی گفت: در حال حاضر ما به عنوان طراحان این طرح احساس می‌کنیم که بخش اعظمی از نگرانی‌های ما در مورد این سازمان برطرف شده است، لذا طبق قراری که با رئیس سازمان میراث فرهنگی گذاشته‌ایم، بنا داریم جلسه مشترک میان طراحان تبدیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با «سلطانی‌فر» رئیس این سازمان برگزار کنیم.

لاهوتی در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست بنا داریم یک تصمیم مشترک در رابطه با این موضع بگیریم تا لطمه‌ای به روند رشدی که این سازمان در پیش گرفته، وارد نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار