مهمترین مؤلفه‌های قدرت کشور از نگاه امیر پوردستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش بنیه علمی و آموزشی را از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ملی کشور دانست و نظامیان را به حفظ و ارتقاء سطح دانش و توانایی‌های رزمی فراخواند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان " فرمانده نیروی زمینی ارتش، بنیه علمی و آموزشی را از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ملی کشور دانست و نظامیان را به حفظ و ارتقاء سطح دانش و توانایی‌های رزمی فراخواند.

بنیه علمی و آموزشی هر کشور را یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ملی کشور

وی  در جمع فرماندهان، مسئولین و دانشجویان دانشگاه افسری، بنیه علمی و آموزشی هر کشور را یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ملی آن کشور برشمرد.

امام ارتش را حفظ و ساماندهی کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به روند ساماندهی ارتش در روزهای ابتدایی انقلاب توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرداخت  و خاطرنشان کرد: معطل ماندن هزاران میلیارد تجهیزات ارتش در حین انحلال، هزینه بر بودن تشکیل ارتش جدید و خرسندی ضدانقلاب از انحلال ارتش حضرت امام(ره) را برآن داشت تا ارتش را حفظ و ساماندهی کند.

لازم به ذکر است؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در دانشگاه افسری امام علی(ع) در جریان ویژه برنامه‌های اعتکاف دانشجویی قرار گرفت و از نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی بازدید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار