مشاور دبیر کل ستاد امر به معروف خواستارشد؛

اجرای هرچه سریعتر قانون آمران به معروف توسط دولت

حجة‌الاسلام توانایی گفت: امسال رهبر معظم انقلاب 15 معروف و 6 منکر از دغدغه‌های اصلی ذهنی شان را طرح کردن که در همین زمینه مجلس قانون حمایت از آمران را به تصویب و به رئیس جمهوری ارائه داده است.

حجة الاسلام محمدحسین توانایی مشاور دبیر کل ستاد امر به معروف در گفت‌و‌گو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران با اشاره به مسئله امر به معروف اظهار داشت: مقام معظم رهبری به اجرای امر به معروف و نهی از منکر و احیای آن تأکید داشته و یکی از مشغله‌های ایشان کاهش منکر‌ها در کشور است.

بعد از ابلاغ قانون آمران به معروف دولت به دستگاه‌های ذیربط،باید اجرای آن هر چه سریع‌تر صورت بگیرد
وی افزود: معظم له 15 معروف و 6 منکر را طرح کرده اما مسئله مهم اینجاست که نظرات برخی از دستگاه‌ها این مطلب را می‌رساند که هنوز ما در این زمینه‌ به جایگاه خوب و مناسبی دست نیافتیم.

مشاور دبیر کل ستاد امر به معروف تأکید کرد: تشخیص، تذکر لسانی و تشکر از اصول امر به معروف و نهی از منکر بوده که این موارد در مقابل تجسس، تکبر، غرور و تهدید از موارد نامطلوب به این دستور دینی است.

حجة الاسلام محمد حسین توانایی در پایان ابراز داشت: قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر که توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید ،ریاست مجلس این قانون را به شخص رئیس جمهور ارائه داده و ما امیدواریم که با ابلاغ دولت به دستگاه‌های ذیربط، اجرای آن هر چه سریع‌تر صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.