مشروح/ مک کین: مذاکرات با ایران نواقص زيادی دارد

سناتور آمریکایی جان مک کین در مورد مذاکرات با ایران گفت ما با روندی از نواقص زیاد روبرو هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران مک کین در یک برنامه تلویزیونی در شبکه تلویزیونی فاکس نیوز طرح بررسی در مورد توافق هسته ای در کنگره را یک مصالحه مبتنی بر مذاکره میان دموکرات ها و جمهوریخواهان خواند.

نماینده حزب جمهوریخواه در سنای آمریکا افزود: خیلی علاقمند بودیم که می توانستیم توافق هسته ای با ایران را به عنوان یک پیمان نامه بررسی کنیم.
سناتور جان مک کین گفت ما علاقمند بودیم توافق احتمالی هسته ای با ایران به عنوان یک پیمان نامه تلقی شود که اجرای آن نیازمند رای کنگره باشد. با این حال در پی مصالحه ای که میان جمهوریخواهان و دموکرات ها صورت گرفت این فرصت ایجاد شد که تصمیم گیری درباره اینکه تحریم هایی که کنگره تصویب کرده است لغو شود یا نه به عهده ما باشد. با این حال اگر ما تصمیم بگیریم که تحریم ها را همچنان حفظ کنیم اوباما می تواند آنها را وتو کند. تفاهمی که من پیش نویس آن را مطالعه کرده ام دارای خلل و فرج فراوانی است و این مسایل در نشست هایی که در سنا برگزار خواهد شد به طور کامل مشخص می شود.

وی در مورد سوریه گفت آیا ما قصد داریم مردم سوریه را در برابر بمب های ضد استحکامی که بشار اسد بر روی آنها می ریزد حمایت کنیم؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
مک کین جنایتکاری است که دستش به خون مردم اوکراین و سوریه و عراق و لبنان آلوده است .
این مرد صلاحیت نمایندگی سنای ملت آمریکا را ندارد .
آخرین اخبار