میرمحمدی در نطق میان دستور:

اجرای موقت یا دائم پروتکل الحاقی بدون تصویب مجلس وجاهت حقوقی و قانونی ندارد

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار گفت: اجرای موقت یا دائم پروتکل الحاقی بدون تصویب مجلس شورای اسلامی وجاهت حقوقی و قانونی ندارد؛ آنچه خواست ملت ایران است لغو فوری همه تحریم‌ها، حفظ توانمندی علمی و فن‌آوری، رشد و توسعه آن است که حتما باید در توافق احتمالی درج و لحاظ شود.

اجرای موقت یا دائم پروتکل الحاقی بدون تصویب مجلس وجاهت حقوقی و قانونی نداردبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "سیدمحمدحسین میرمحمدی" نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در جلسه علنی امروز یکشنبه(20 اردیبهشت ماه) در نطق میان دستور خود، گفت: پشتکار و همت جهادی امت اسلامی که صادقانه در دو جبهه مبارزه با کفر و الحاد از یک سو و مواجهه سلحشورانه با مدعیان دروغین اسلام‌خواهی تحت عناوین سلفی، تکفیری، داعشی و غیره از سوی دیگر ادامه دارد، ان‌شاءالله به زودی در آینده‌ای نه چندان دور اسلام ناب پیروزی و برتری خود را یکبار دیگر نمایان می‌سازد.

وی افزود: امروز وحدت کلمه بیش از هر زمان دیگر ضرورت دارد، چه در خارج بین همه فرق اسلامی و چه در داخل بین همه مسئولین نظام با گرایش‌های مختلف سیاسی. 

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار تصریح کرد: در زیر چتر ولایت فقیه همگی اگر شاخص اعمال و رفتار خود را خدامحوری و در ادامه ولایت فقیه بعنوان معیار و میزان قرار دهیم دیگر مبنا و میزان عمل همان خواهد بود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهارداشت: مذاکرات هسته‌ای امروز مراحل تعیین کننده خود نزدیک می‌شود، لازم می‌دانم ضمن تقدیر از همه مجاهدت‌ها در راستای حفظ حقوق ملت ایران، لزوم هوشیاری و دقت‌نظر اعضای تیم مذاکره‌کننده یادآور شوم؛ متوجه باشید که چه تعهداتی می‌دهید و در مقابل آن چه امتیازی کسب می‌کنید.

میرمحمدی گفت: دشمن مکار همواره درصدد حیله‌گری است و نکند خدای‌ناکرده خسرة دنیا والاخرة شوید. 

وی یادآور شد: اجرای موقت یا دائم پروتکل الحاقی بدون تصویب مجلس شورای اسلامی وجاهت حقوقی و قانونی ندارد؛ آنچه خواست ملت ایران است لغو فوری همه تحریم‌ها، حفظ توانمندی علمی و فن‌آوری، رشد و توسعه آن است که حتما باید در توافق احتمالی درج و لحاظ شود.

وی گفت: تعیین حق‌آبه گلپایگان که میزان ورودی آب از حوزه آبریز سد قدیم، سیلاب‌ها، رودخانه‌ها و بارندگی طبیعی در اقلیم منطقه و اسناد قدیم و جدید و عرفیات مربوطه میزان 120 مترمکعب در سال می‌باشد که مطالعات لازم انجام گرفته است و مصوب نمودن آن در مرجع ذیربط مورد تقاضاست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باتوجه به وضع معیشت بازنشستگان و شاغلان به ویژه در وزارت آموزش و پرورش، رفع تبعیض خواسته همه آزادی‌خواهان است، لذا لازم است دولت به گونه‌ای تدبیر کند که اولأ نظام هماهنگ و قانون مدیریت خدمات کشوری درباره همه به طور یکسان اجرا شده و افزایش بدون تبعیض انجام شود که در این موضوع مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا دولت را کمک و حمایت کند. 

وی با بیان اینکه شاه‌بیت اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید چه در عرصه کشاورزی و چه در حوزه صنعت است، تصریح کرد: در عرصه کشاورزی، دامداران با این قیمت شیر و نحوه پرداخت یارانه که حدود 9 ماه است ریالی به دامداران و کشاورزان بی پناه پرداخت نشده است و همچنین نداشتن سند اکثر زمین‌های کشاورزی عدم توان استفاده از وام‌های قانونی را برای کشاورزان غیرممکن ساخته است و در حوزه صنعت با مشکل روبرو هستیم که در این صورت چگونه می‌توان حمایت از اقتصاد مقاومتی را باور کرد.

میرمحمدی گفت: تگرگ، سرمازدگی اکثر زحمات کشاورزان شهرهای گلشهر، گوگَرد و گلپایگان را بر باد داده است، این امر به گونه‌ای است که ده‌ها میلیارد تومان خسارت به بار آورده و لازم است سازمان مدیریت وزارت کشور استانداری و ستاد مدیریت بحران اقدام فوری را در این زمینه به عمل بیاورند.

 این نماینده مجلس نهم گفت: شهرهای حوزه انتخابی در مسیر راه‌های اصلی قرار دارند، لذا بار ترافیکی به لحاظ عدم وجود کمربندی استاندارد به داخل شهرها منتقل شده و بارگذاری هزینه‌ها برای شهرداری را تأمین می‌نماید، لذا برای چندمین بار از وزارت راه و شهرسازی  تکمیل راه نیمه تمام این شهر و روکش آسفالت و تکمیل رینگ اصلی کمربندی چهار شهر و اجرای شروع عملیات اجرایی احداث خط راه‌آهن اراک، خمین، گلپایگان و خوانسار و اصفهان را خواستارم که این امر هر چه سریع‌تر صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار