نیاز آذری در تذکر شفاهی:

شأن بازاری‌ها و اصناف توسط برخی مأموران مالیات رعایت نمی‌شود

نماینده بابل گفت: براساس گزارشات واصله و نشست با اعضای اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌ها در وصول مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان بابل، شأن اصناف و کارآفرینان و بازاری‌ها توسط بعضی از مأموران مالیات رعایت نمی‌شود.

شأن بازاری‌ها و اصناف توسط برخی مأموران مالیات رعایت نمی‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "حسین نیازآذری" نماینده بابل در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس یکشنبه(20 اردیبهشت) در تذکری به وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: براساس گزارشات واصله و نشست با اعضای اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌ها در وصول مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان بابل شأن اصناف و کارآفرینان و بازاری‌ها توسط برخی از مأموران مالیات رعایت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: انتقاد اصناف به اخذ چندباره مالیات بر ارزش افزوده و لزوم شفافیت و تجدیدنظر در این مورد است، همچنین آن‌ها درخواست دارند وزارت اقتصاد و دارایی سازوکار مناسبی در مشارکت با اتاق اصناف و تشکل‌های صنفی تهیه کند.

نماینده بابل اظهارداشت: خدای نکرده نگوییم آموزش و پرورش مصرف کننده است، نیمکت‌های چوبی و دست‌های گچی معلمان بیشتر از درخت‌های میوه ثمر دارد. 

نیازآذری ادامه داد: باید توجه شود که امروز در مازندران به بهانه حفظ حقوق بیت‌المال و معافیت قانون منابع طبیعی بعضی از ساکنان روستاها به ویژه کشاورزان و دامداران از حداقل امکانات رفاهی برخور دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از رؤسای سه قوه درخواست می‌شود به این موضوع مهم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مناسب ، اصناف ، اتاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار