فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

پایداری در اصول راه پیروزی اصولگرایان است/بازی استکباری سنا علیه مذاکرات

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: راه پیروزی اصولگرایان در انتخابات پایدارای در اصول، نوگرایی در روش و ایثارگری در رفتار است.

راه پیروزی اصولگرایان پایداری در اصول است/ حرکت سنای آمریکا بازی از سوی استکبار جهانی استلطف‌الله فروزنده، سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه روز گذشته تشکل متبوعش گفت: جمعیت ایثارگران در جلسه دیروز عصر خود چند محور را بررسی کرد. یکی از آن‌ها موضوع حمله وحشیانه عربستان به یمن بود که شیعه آن را محکوم کرد و ما ایمان و اعتقاد داریم که وعده الهی است که مردم یمن با استقامت و ایمانی که دارند دشمن را شکست خواهند داد و حتما باتلاقی برای عربستان و حامیان آن ایجاد خواهد شد و لذا از ملت درخواست داریم که حمایت‌های معنوی و مادی از آن‌ها به عمل آورند.

وی تاکید کرد: جمعیت از دولتمردان درخواست دارد تا با تمام توان از ملت مردم یمن حمایت کند.

فروزنده با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: معتقدیم که مذاکرت باید عزتمند برگزار شود و ملت ایران به حقوق هسته‌ای خود برسند و تمام تحریم‌ها بلافاصله بعد از توافق تمام تحریم‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به حرکت سنا درباره کم کردن اختیار رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد: حرکت سنا را یک بازی استکباری می‌دانیم آنها توپ را به یکدیگر پاس می‌دهند تا ملت ما را تحت فشار قرار دهند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده نباید دچار اشتباهات محاسباتی شود و با بصیرت و تاکید به اصول پیش رود و توافقی عزتمند را شکل دهد و قرار نیست که به هر قیمتی توافق انجام شود.

فروزنده با تاکید براعتماد جمعیت متبوع خود به تیم مذاکره کننده هسته‎ای ابراز کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید با قوت قلب و در عین حال با اقتدار مذاکره کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به موضوع سومی که در جلسه دیروز این جمعیت مطرح شده بیان کرد: در جلسه دیروز گزارشی از روند وحدت نیروهای اصولگرا داده شد و ما به جد دنبال وحدت حداکثری نیروهای اصولگرا هستیم در این باره معتقدیم که هر گونه زیاده خواهی و سهم خواهی سم کار است و باید ایده و برنامه اصلی ما این باشد که جریان اصولگرا در این انتخابات پیروز شود.

وی راه پیروزی در انتخابات مجلس هم را پایداری در اصول، نوگرایی در روش و ایثارگری در رفتار عنوان کرد.

فروزنده اظهار داشت: در حال حاضر این فضا در میان جریان اصولگرا حاکم است و امیدواریم هر چه زودتر به منشور وحدت اصولگرایی برسیم و ساز و کارهای وحدت را فراهم می‌کند تا بتوانیم عملیات اجرایی را انجام دهیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار