مدیر انتشارات نوید شیراز:

چاپ 48 کتاب نشر نوید شیراز با آرم نمایشگاه کتاب/ مصلی مکانی برای برگزاری نمایشگاه کتاب نیست

نشر نوید شیراز 48 عنوان از کتاب های جدید خود را در سال 94 با آرم نمایشگاه کتاب تهران چاپ کرده است.

علی نویدگویی مدیر انتشارات نوید شیراز در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران بیان کرد: در نمایشگاه کتاب امسال بروشورهایی را به صورت دفترچه تهیه کرده و اطلاعات کتاب ها را در آن قرار دادیم.

وی گفت: در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران 48 عنوان کتاب جدید را با آرم امسال نمایشگاه چاپ کردیم.

مدیر انتشارات نوید شیراز ضمن اشاره به این نکته که 145 عنوان کتاب از سال 93 در غرفه عرضه شده است، اظهار داشت: نشریه "نامه نوید " هر روز آخرین اخبار این انتشارات و رونمایی از کتابهای این انتشارات را  که هر روز با حضور نویسنده اثر در غرفه نوید شیراز منتشر می کند.

نوید گویی  ادامه داد: هر روز در غرفه انتشارات نوید شیراز 2 تا 3 رونمایی کتاب با حضور نویسنده کتاب که از تهران یا شهرستان می آیند، برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به این مطلب که  افرادی از شهرستان ها برای بازدید از نمایشگاه می آیند با مشکلاتی روبرو هستند، افزود: مصلی مکان مقدس و قابل احترامی بوده و برای برگزاری نمایشگاه ساخته نشده است. مصلی فضای بزرگی دارد و کسانی که از شهرستان ها می آیند با مشکلاتی روبرو می شوند و با رضایت به شهر خود بر نمی گردند چرا که ممکن است کتاب مورد نظرشان را پیدا نکنند و یا چیدمان کتاب ها درست نباشد. باید کاری کنیم که مردم در سال های بعد با اشتیاق به نمایشگاه بیایند.

وی تصریح کرد: استقبال مردم از مجموعه کتاب شش جلدی بهمن بیگی بیشتر بوده است . این کتاب در خصوص زندگی عشایر، آداب و رسوم آنها بوده ، بیگی درتاسیس آموزش های و دانشرا عشایری نقش داشته است.

نوید گویی اظهارداشت: این مجموعه شش جلدی شامل عرف و عادت در عشایر، طلای شهامت، بخارای من ایل من، اگر قرقاج نبود، اجاق قسم و مجموعه عکس الف قامت دوست  است.

بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار