پول پوزشن رقابت اسپانیا به روزبرگ اختصاص یافت

در پنجمین رقابت فصل برای کسب رده اول در استارت، نیکو روزبرگ راننده تیم مرسدس توانست در اسپانیا پول‌پوزیشن را از آن خود سازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران روزبرگ که در چهار رقابت قبلی همواره در زمانگیری‌ها در سایه لوئیس همیلتون قرار گرفته بود، بالاخره موفق شد مالکیت رده اول را از آن خود کند. او با ثبت زمان ۱.۲۴.۶ توانست سریع‌ترین راننده پیست باشد و رده اول را بدست آورد.

لوئیس همیلتون هم که در چهار مسابقه قبلی همواره توانسته بود رده اول در استارت رقابت‌ها را بدست آورد، در زمانگیری گرندپری اسپانیا ۰.۲۶۷ ثانیه از هم تیمی خود عقب ماند و به حضور داشتن در رده دوم بسنده کرد.


اما مانند چهار مسابقه گذشته، باز هم نزدیک‌ترین تیم به مرسدس، فراری بود. با وجود اینکه سباستین فتل توانست با اختلاف ۰.۷۷۷ ثانیه رده سوم را بدست آورد، اما کیمی رایکونن زمانگیری خوبی را پشت سر نگذاشت و در رده هفتم اتومبیل قرمز رنگ خود را پارک کرد.


والتری بوتاس از ویلیامز با یک ثانیه اختلاف در رده چهارم قرار گرفت و او را رانندگان جوان تیم تورو روسو یعنی ساینز و فرشتاپن در رده‌های بعدی تعقیب کردند.

کارلوس ساینز که در کشور خود در این زمانگیری حضور داشت، بهترین نتیجه این فصل خود را در تایمگیری بدست آورد.


ردبول که با آپ‌دیت‌های فراوانی به اسپانیا آمده بود با دنی کیات رده هشتم را بدست آورد و دنیل ریکاردو هم تیمی او هم در رده دهم دیده شد. فلیپه نصر از تیم سائوبر هم در میان دو راننده ردبول رده نهم را کسب کرد.


رومین گروژان از لوتوس در رده یازدهم حذف شد و هم تیمی او پاستور مالدونادو او را تعقیب کرد.

مک‌لارن هم که با امیدهای فراوانی در این زمانگیری حضور داشت، توانست رده های سیزدهم و چهاردهم را بدست آورد. فرناندو آلونسو در رده سیزدهم و باتن در رده چهاردهم دیده شدند و مک‌لارن برای اولین بار در این فصل توانست در مرحله دوم زمانگیری با هر دو راننده خود حضور داشته باشد.


 

برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار