کفاشیان:

وزارت ورزش در مورد کی‌روش تفاهم نامه امضاء کرد/شاید در انتخابات آینده رد صلاحیت شوم/بدون سند در مورد فساد حرف بزنند شکایت می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سیاست ما حمایت از کی‌روش و تیم ملی است و وزارت نیز در این باره با ما تفاهم نامه امضاء کرده است.

وزارت ورزش در مورد کی‌روش با تفاهم نامه امضاء کرد/شاید در انتخابات آینده رد صلاحیت شوم/بدون سند در مورد فساد حرف بزنند شکایت می‌کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان در خصوص جلسه امروز با کی‌روش اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود این اطمینان خاطر را به کی‌روش داریم که به طور حتم از او حمایت می‌کنیم و همچنان این حمایت‌ها وجود خواهد داشت.

وی بیان کرد: کی‌روش اظهار نگرانی می‌کرد که شاید برنامه‌هایش در تیم ملی انجام نشود و حتی در خصوص برنامه‌های خود گفت: که ما 2 سال کار داریم تا به روسیه برسیم که به او گفتم اطمینان خاطر داشته باشد و با هیات رئیسه برای حمایت از وی هماهنگ هستیم و به کی روش گفتم که فقط به فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

وی افزود: از این پس هر کسی بدون مدرک مدعی فساد در فوتبال باشد با شکایت ما روبرو می‌شود و قرار نیست که به هر فردی هر چه می‌خواهند بگویند و بروند و از حراست فدراسیون فوتبال خواستیم که هر فردی بحث فساد در فوتبال را بیان کرد و اگر این صحبت‌ها با مدارک نباشد به طور حتم برخورد قانونی می‌کنیم.

کفاشیان در مورد صحبت‌های دادکان افزود: نتوانستیم این برنامه را به طور کامل ببینیم، اما باید بگویم که نباید به هر کسی لقب دلال زده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: ما اگر نمی‌خواستیم کی‌روش را نگه داریم پس چرا با وی قرارداد بستیم! و تنها نگرانی ما از این بود که نتوانیم خواسته‌های کی‌روش را انجام بدهیم و باید بگویم که کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و کارهای بزرگ، امکانات بزرگ را هم می‌طلبد.

وی بیان کرد: معنی لمپن مشخص است و این معنی دلال را می‌دهد و باید بگویم که این الفاظ به کی‌روش نمی‌خورد.

وی بیان کرد: تفاهم نامه‌ای را با وزارت ورزش جوانان امضاء کردیم و بخششی از آن تفاهمات از سوی وزارت ورزش و جوانان اجرا شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: هنوز موفق نشدیم که بازی دوستانه‌ای با ترکیه هماهنگ کنیم، اما با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است بازی دوستانه‌ای با ازبکستان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در نظر داریم برای حق بخش تلویزیون اقدامات قانونی انجام بدهیم.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا برای دور بعد کاندیدا خواهد شد یا خیر افزود: صحبت کردن در خصوص این مساله خیلی زود است، اما ممکن است ما هم همانند دیگر افراد از جمله نمایندگان، رئیس جمهور رد صلاحیت شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.