"رخ دیوانه " در ارسباران اکران و نقد می شود

فیلم سینمایی "رخ دیوانه" به کارگردانی ابوالحسن داوودی یکشنبه 20 اردیبهشت ساعت 18 باحضور عوامل درفرهنگ سرای ارسباران اکران ونقد می شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، فیلم "رخ دیوانه" داستان زندگی چند جوان است که در شبکه‌های اجتماعی با هم آشناشدند ودراولین ملاقات مسعود و ماندانا که از دو طبقه اجتماعی مختلف هستند، برای دزدی از یک خانه با هم شرط بندی می‌کنند. مسعود در ازای گرفتن موبایل ماندانا، وارد خانه‌ای می‌شود که ماندانا از خالی بودن آن مطمئن است؛ اما پس از چند لحظه، سرایدار وارد خانه می‌شود. با بروز مشکل، هر کدام از اعضای این دو قشر اجتماعی سعی می‌کنند فردی از گروه مقابل را مقصر جلوه دهند. پیروز، واسطه و به نوعی نقطه اشتراک دو گروه است که باید خود را قربانی کند تا این بازی شطرنج، مساوی تمام شود.

ابوالحسن داوودی (کارگردان)، محمدرضا گوهری(فیلم نامه نویس)، بیژن امکانیان،صابر ابر، نازنین بیاتی،گوهر خیراندیش، طناز طباطبایی، ساعد سهیلی و امیر جدیدی بازیگران و عوامل فیلم هستند.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع درخیابان دکترشریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸تماس بگیرند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار