مؤذنی، به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

رونمایی از سمفونی پیروزی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سمفونی پیروزی در سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام سید حسن مؤذن، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سمفونی پیروزی، اظهار کرد: این اثر به مراحل پایانی ساخت رسیده و آماده ضبط نهایی است.

وی ادامه داد: سازنده سمفونی پیروزی، مجید انتظامی است و در کارنامه خود، سمفونی ایثار و مقاومت که در تاریخ موسیقی کشور جایگاهی ارزشمند پیدا کرده‌اند، را دارد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت کیفی و محتوایی سمفونی پیروزی، افزود: اهتمام ویژه‌ای در رابطه با خواننده و شاعر این قطعه موسیقی با در نظر گرفتن تعهد و تخصص گرفته شده که پس از انجام مذاکرات در خصوص تعیین شاعر و ترانه سرا قطعات چهارگانه پیروزی، عبدالجبار کاکایی در زمینه ترانه‌سرایی انتخاب شده است.

لازم به ذکر است، مجید انتظامی سازنده سمفونی‌های ایثار و مقاومت، پیروزی، توانسته‌ است با همراهی کلام و موسیقی دو واژه ایثار و مقاومت را در قالب هنر ارایه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
سلام اعاده بکار بازنشسته 30سال که سنوات را گرفته وسه سال گذشته متواند دوباره مشغول کار در ان شود یا نه طبق برنامه توسعه ششم که اقدام نشده است
آخرین اخبار