«واتاب» با حضور بازیگران تهران و شیراز مقابل دوربین رفت

فیلم تلویزیونی «واتاب» به کارگردانی و تهیه کنندگی مشترک «دانیال علیزاده» و «مرجان شبان کاره» در شیراز مقابل دوربین رفت.

"دانیال علیزاده" کارگردان و تهیه‌کننده فیلم تلویزیونی "واتاب" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: فیلمنامه این اثر به قلم هادی تفضلی و مرجان شبان کاره نوشته شده و داستان 5 خانواده‌ای را روایت می‌کند که 3 تا از خانواده‌ها نیازمند اهدای عضو هستند و در این راستا با ماجراهایی روبرو شده که مسائلی برایشان رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: مقبره شهدا، حرم سید علاءالدین حسینی و سنگ سیاه از محله‌های قدیمی و باستانی شهر شیراز از جمله لوکیشن‌های این پروژه است.

علیزاده که علاوه بر کارگردانی و تهیه‌کنندگی، تدوین این پروژه را بر عهده دارد، عنوان کرد: تصویر‌برداری این فیلم تلویزیونی به صورت 2 دوربینه توسط دوربین میلاد خدر و محمد رحیمی انجام می‌گیرد.

وی یادآور شد: بهزاد رحیم خانی، گیتی معینی، حبیب بختیاری، زهیر سقاچی، مانی آبادیان، یلدا رئیسی، پریسا گلریزخاتمی، سید کمال علوی و امیر هوشنگ عباسیان از جمله بازیگران فیلم "واتاب" هستند که به ایفای نقش می‌پردازند.

این کارگردان در خصوص دیگر عوامل این فیلم تصریح کرد: میلاد خدر  مدیر تصویربرداری ،  محمد رحیمی تصویربردار، مهدی بازیار مدیر صدابرداری، سمیه همایون طراح صحنه و لباس، مریم رحیمی منشی صحنه و  خودم ، هادی تفضلی و مرجان شبان‌کاره به عنوان نویسنده در این پروژه همکاری می‌کنند.

وی گفت: فیلم تلویزیونی "واتاب" به سفارش شبکه استانی فارس و شبکه 2 سیما تهیه و تولید شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این فیلم با حمایت و همکاری موسسه خیریه ایتام همای دوستی تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار