نحوه برخورد و تعامل ادارات با شهروندان زیر ذره‌بین بازرسی استانداری تهران

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران: بازرسی استانداری نحوه برخورد و تعامل ادارات با شهروندان را رصد می کند و مردم در صورت بروز تخلف ، به استانداری اطلاع دهند.

نحوه برخورد و تعامل ادارات با شهروندان زیر ذره‌بین بازرسی استانداری تهرانسید شهاب‌الدین چاووشی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع و حسن رفتار با مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب و سرمایه های نظام و جامعه اظهار کرد: در همین راستا، بازرسی استانداری تهران، نحوه برخورد مسئولان وکارمندان ادارات در سطح استان تهران را با دقت رصد می نماید و در صورت بروز تخلف، برخوردهای مقتضی اعمال می‌شود. 

وی ادامه داد: ستاد صیانت از حقوق شهروندی فعال است و با جدیت مواردی همچون تکریم ارباب رجوع ، حقوق شهروندی و مساله حجاب و عفاف را زیر ذره‌بین و رصد خویش قرار میَ‌دهد و گزارشات لازم بصورت مکرر ارسال می‌شود. 

چاووشی در ادامه تصریح کرد: تخلفاتی گزارش شده که تذکرات لازم به مسئولان خاطی داده شده و در صورت تکرار برخوردهای جدی تر اعمال و نتایج ان نیز رسانه‌ای خواهد شد. 

وی در پایان تصریح کرد: شهروندان قادر خواهند بود در صورت بروز و یا مشاهده تخلف در ادارات از طریق سایت این مجموعه و یا در روزهای ملاقات مردمی، مسئولان استانداری را در جریان قرار دهند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار