یزد؛

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در یزد به مناسبت ارتحال آیت الله ابوترابی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله ابوترابی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکزیزد

در پیام آیت الله محمدرضا ناصری آمده است: انا لله و انا الیه راجعون

با درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و احترام، ارتحال عالم عامل، پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در یزدزاهد مجاهد، مروج الاحکام حضرت آیت الله حاج میرزا حسن ابو ترابی را که عمر شریف خود را در مسیر نورانی قرآن و عترت به بهترین وجه طی نمود تسلیت عرض می نمایم.

  این عالم مهمترین برنامه خود را کسب علوم دین و معارف حقه ی اهل بیت و نشر و ترویج آن قرار داد و رسیدن به مقصود را بر مدار تکلیف تنظیم و با دقت حرکت کرد.
 

 این رحلت را به عموم مردم متدین و ولایتمدار و عالم دوست و به طور خاص به خاندان شریف آن بزرگوار بخصوص همسر مکرمه و فرزندان و همه ارادتمندان ایشان تسلیت عرض کرد و علو درجات آن فقید سعید را و صبر جمیل و اجر جزیل برای همه بازماندگان از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

آیت الله ابوترابی که بدلیل عارضه کلیوی از مدتی قبل در بیمارستان سیدالشهدای یزد بستری و از 22 فروردین ماه سالجاری به کما رفته بود و به بخش ICU این بیمارستان منتقل شد.

وی پس از تحمل یک دوره بیماری، صبح روز شنبه 12 اردیبهشت در سن 84 سالگی دار فانی را وداع گفت.

آیت الله میرزا حسن ابوترابی، فرزند ملا ابوتراب و از نوادگان آخوند ملا ابوتراب زارچی بود که در سال 1310 در یزد به دنیا آمد و از دوران نوجوانی به تحصیل علوم دینی پرداخت و از شاگردان آیت الله حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی یزدی بود.

انتهای پیام/س
برچسب ها: پیام ، ولی فقیه ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.