هلاکت 49 داعشی در استان های صلاح الدين و الانبار

در حملات هوايي ديروز ائتلاف و ارتش عراق عليه مواضع تروريست های داعش در استان صلاح الدين و الانبار، دستکم 49 تروریست به هلاکت رسيدند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از خبرگزاري واع عراق در حملات هوايي ديروز ائتلاف و ارتش عراق عليه مواضع تروريست های داعش در استان صلاح الدين و الانبار، دستکم 49 تروریست به هلاکت رسيدند.

يک منبع امنيتي عراق يکشنبه شب اعلام کرد هواپيماهاي جنگي ارتش عراق و ائتلاف تحت رهبري امريکا مواضع عناصر داعش را در منطقه شرقاط و محله هاي مکفول ، مالحه و بعيجي در  حومه شهر بيجي در استان صلاح الدين بمباران کردند. این منبع امنيتي افزود در اين حملات 45 داعشي کشته و  دهها نفر ديگر زخمي شدند.

این منبع  امنيتي تاکيد کرد همزمان با حملات هوايي عليه مواضع تروريست هاي داعش اطراف شهر بيجي  يگان هاي پشتيباني و تجهیزات نظامي کمکي وارد شهر بيجي شدند و عمليات  آزاد سازي کامل اين شهر از عناصر داعش به زودي آغاز خواهد شد. گفته می شود هواپيماهاي جنگي و يگان هاي ارتش و نيروهاي مقاومت  مردمي عراق هم با گلوله باران مواضع داعش در اطراف عامريه در فلوجه در استان الانبار دو سکوي  شليک موشک داعش را منهدم  کردند و چهار داعشي را به هلاکت رساندند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار