قناعتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

45 روز از زمان تذکر به شهردار گذشته است /جوابیه بارگذاری اضافی هتل اسپیناس را دریافت نکرده ایم

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر گفت :45 روز از زمان تذکر به شهردار در خصوص بارگذاری اضافی هتل اسپیناس گذشته است اما هنوز جوابی دریافت نکرده ایم .

به گزارش  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل قناعتی، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در حاشیه یکصدو چهل و نهمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره بارگذاری اضافی هتل اسپیناس اظهار کرد:ساخت هتل و چنین مراکز و جذب تروریسم مورد تایید همه است اما  شورا در خصوص بارگذاری اضافی این مجتمع تذکر داده است که 3 طبقه اضافه از کمیسیون ماده 5 مصوب کرده اند .

وی افزود :45 روز از زمان تذکر به شهردار گذشته است اما هنوز جوابی دریافت نکرده ایم و ملکی، شهردار نیز  300 متر تخلف را اعلام کرده و سوال من این است که چرا چنین شخص متخلف در موقعیت دیگری به کار گرفته می شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل با اشاره به تخلف در طبقه منفی تصریح کرد:2 طبقه منفی نیز تخلف شده، اما حساسیت شورا در طبقه همکف به بالا است،چرا که سازه ساختمان برای 16 طبقه است اما سه طبقه و یک استخر اضافه بارگذاری شده است و قطعا کمیسیون ماده 100 به قلع و قمع آن نظر می دهد .

وی با بیان اینکه ساختمان از نظر فنی با مشکل مواجه است افزود :آب استخر نیز علاوه بر سه طبقه برای ساختمان دردسر ساز است و باید بناهای مطمئن در شهر ایجاد کنیم.

قناعتی در پایان گفت: امیدواریم شهرداری نسبت به اجرای ماده 100 ونظر کمیسیون ماده 5 عمل کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار