سردار طهماسبی:

باید یکصدا از تیم مذاکره کننده هسته‎ای دفاع کنیم

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولان و مردم ایران باید یکصدا و یکدل از تیم مذاکره کننده هسته‎ای ایران اسلامی دفاع کنند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار مهران طهماسبی روز یکشنبه در نشست با جمعی از سپاهیان آستارایی به مناسبت آغاز هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران افزود: این حمایت موجب می شود تا دشمنان نظام که درصدد تضیعف دولت هستند، نتوانند بین آحاد مردم و مسوولان تفرقه بیندازند.

وی تاکید کرد: البته هوشیاری تیم مذاکره کننده ایرانی برای دفاع از حقوق هسته ای کشور بسیار لازم و ضروری است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه وظیفه همگان در مقابل تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی محرز و مشخص است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی با همدلی و هم زبانی دولت و ملت به سرانجام می رسد.

وی با اشاره به اینکه با تکیه بر اصل ولایت فقیه و قرار گرفتن در زیر این پرچم می توان کشور را از هر گونه توطئه و حربه مصون نگه داشت ، اضافه کرد: دشمنان در صدد هستند که بین مردم و ولایت فاصله ای ایجاد کنند که باید نسبت به این امر بصیرت داشته باشیم.

وی هشدار داد: اگر از مسیر ولایت فاصله بگیریم به سرنوشت بسیاری از کشورهای همسایه دچار می شویم.

سردار طهماسبی اظهار کرد: باید تلاش های خودمان را به دور از هر گونه بازی های جناحی و گروهی فقط برای اعتلای آرمان ها و ارزش های ناب انقلاب اسلامی معطوف کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم، اظهار کرد: دشمنان می خواهند از صحنه انتخابات به عنوان یک تهدید علیه ما استفاده کنند که هوشیاری و بصیرت ملت ایران را می طلبد.

سردار طهماسبی در ادامه کتب علامه مطهری را گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه امروزی خواند و افزود: نباید از کتاب های جامع شهید مطهری غافل شویم بلکه باید همواره آنها را مطالعه کنیم چراکه این کتاب ها پاسخگوی بسیاری از سئوالات و شبهات جامعه امروز ما پیرامون مسائل گوناگون هستند.

وی ادامه داد: کتب علمای فاضلی نظیر شهید مطهری هیچ وقت رنگ فراموشی به خود نمی گیرد و همواره از تازگی برخوردار است.

این نشست به منظور گرامیداشت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و آغاز هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری شمال غرب مرکز گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مدافع حرم
۰۱:۳۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
احسنت سردار
درود بر شرفت
آخرین اخبار