تلفیق آبرنگ و نستعلیق در نمایشگاه استاد "ذینوری"

"عطاالله ذینوری"، از برگزاری نمایشگاه تلفیقی آبرنگ و نستعلیق در نگارخانه شکوه خبر داد.

"عطاالله ذینوری"، استاد نقاشی آبرنگ در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران، در خصوص برپایی نمایشگاه آثار آبرنگ خود و سبک کاری خود در این نمایشگاه گفت: رئالیسم سبک همیشگی من بوده، زیرا دوست دارم همان چیزی را که می‌بینم نقاشی می‌کنم.  در مورد این نمایشگاه نیز همان سبک با سوژه‌های متنوع مانند سنتی، آثار تاریخی، میوه‌ها و گل‌ها و ... کار شده است. البته چند اثر خطاطی نستعلیق هم این بار بین آثار وجود دارد.

وی در خصوص تفاوت و سختی کار با آبرنگ و رنگ روغن عنوان کرد: کار با آبرنگ مشکل تر از رنگ روغن اس، چون رنگ روغن رنگ جسمی است و در صورت بروز اشتباه قابل تغییر خواهد بود ولی آبرنگ یک رنگ روحی و غیر قابل اصلاح است با همچنین در آبرنگ تنها از رنگ سفید در خود پس زمینه استفاده کنیم و کاربرد دیگری ندارد.

این نقاش در خصوص حمایت مسئولین خاطر نشان کرد: از مدتی قبل قرار بود برای هنرمندان دارای مدرک مستمری در نظر گرفته شود ولی متأسفانه هنوز حمایتی از طرف مسئولین صورت نگرفته و امیدوارم در آینده توجه بیشتری به این قشر از جامعه صورت پذیرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان به این نمایشگاه می‌توانند روز جمعه 18 اردیبهشت از ساعت 16 تا 20 به نگارخانه‌ی "شکوه" واقع در چهارراه فرمانیه، بلوار اندرزگو، خ سلیمی ، ک امیر نوری، شماره 19 مراجعه کنند. این نمایشگاه تا 29 اردیبهشت پذیرای مردم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار