مدیر کمیته رفاهی:

ثبت‌نام بن‌ کارت‌های دانشجویی تا افتتاح نمایشگاه تمدید شد

نیکنام حسین‌پور، گفت: هیچ محدودیتی برای ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی وجود ندارد و دانشجویان تا شروع نمایشگاه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نیکنام حسین‌پور با اشاره به بن کارت‌های دانشجویی اظهار کرد: از ساعات ابتدایی روز پنچشنبه کار ثبت نام‌ بن‌کارت‌ها به شکل آزاد انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد و دانشجویان می‌توانند تا پایان ظرفیت بن‌کارت‌ها اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی به پایان رسیده است اما از آنجایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه مشخصی را برای دانشجویان در نظر گرفته و قصد ندارد این بودجه را برگرداند به همین دلیل دانشجویان از هر شهر و استانی تا شروع نمایشگاه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار نمایشگاه کتاب تهران گفت: دانشجویان توجه داشته باشند که ظرفیت بن کارت‌ها محدود است و در صورتی که به مرز 250 هزار دانشجو برسد دیگر کار ثبت نام متوقف خواهد شد.

گفتنی است؛بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
پس چرا من هر کاری میکنم نمیتونم بن بخرم؟؟؟؟؟؟
لطفا رسیدگی کنید من ی هفته هست که هر کاری میکنم نمیتونم بن بخرم ی بار خواستیم حالا از نمایشگاها کتاب بگیریم که اونم نمیشه
بعد سرانه مطالعه اومد پیانن نندازینا گردن ما که ما کتاب نمیخونیم از الان گفته باشیم
;-)
آخرین اخبار