آتش سوزی گسترده انبار 10 هزار متری چوب مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمن شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در کارگاه 10 هزار متری چوب بری خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این حریق اظهار داشت: در ساعت 12:34 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده در انبار 10 هزار متری چوب مطلع شد و بلافاصله در لحظات اولیه 6 ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه در خیابان فدائیان اسلام بعد از خیابان بعثت شدند.

وی افزود: با توجه به وسعت آتش سوزی 10 ایستگاه دیگر نیز به محل اعزام شد و در مجموع 16 ایستگاه آتش نشانی به همراه چند دستگاه تانکر آب،  خودروهای تنفسی و نردبان هیدرولیکی عازم محل حریق شدند. 

ملکی افزود: محل حادثه انباری با وسعت بیش از 10 هزار متر مربع که مملو از چوب، تخته و پالت بود که به صورت ناایمن بر روی یکدیگر چیده شده بودند. 

وی ادامه داد: انبار کاملا شعله ور بود و باد باعث گسترش حریق و سرایت به انبارهای مجاور شد که آتش نشانان بلافاصله از چند جهت  وارد عملیات شدند و  آتش سوزی را تحت کنترل قرار دادند و هم اکنون نیز در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند. 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت و علت حادثه نیز توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: آتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار