سرمربی تیم ملی کاراته:

آرین خو با قبول درخواست ما ثابت کرد تختی کاراته است

علیرضا سلیمانی گفت: بنابر مصلحت تیم از اعزام اردوی جمهوری آذربایجان منصرف شدیم و مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته با قبول این درخواست فداکاری کرد.

آرین خو با قبول درخواست ما ثابت کرد تختی کاراته استعلیرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که به چه دلیل به درخواست اردوی مشترک جمهوری آذربایجان پاسخ منفی دادید بیان داشت: روز دوشنبه مدیر فنی تیم‌های ملی به محل اردوی تیم ملی کاراته آمدند که هم نظارت کامل شرایط اردو داشته باشند و هم دستور دادند که مجموع 8 نفر به این اردو اعزام شویم. طی مذاکره و مشورتی که با محمود آرین داشتیم قرار بر این شد که اردوی جمهوری آذربایجان نرویم.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته ادامه داد: این تصمیم بنار بر مصلحت تیم اتخاذ شد و من توانستم طی چندین بار تماس و درخواست از جناب آرین خو وی را راضی کنیم که از رفتن به اردوی جمهوری آذربایجان منصرف شوند و وی نیز پذیرفتند و من تشکر می‌کنم که مدیر تیم‌های ملی به خاطر شرایط تیم فداکاری کرد و با درخواست ما موافقت کرد چرا که برای اعزام به این اردو باید از بین 23 نفر حاضر در اردوی تیم ملی 6 یا 7 نفر را انتخاب می‌کردیم و طی مشورتی که با مربیان تیم داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این کار به هیچ وجه منطقی نیست و ممکن است انسجام تیمی لطمه ببیند و من از مدیر تیم‌های ملی کمال تشکر را دارم که با موافقتش این اجازه را دادند که تیم را چندپاره نکنیم و انسجام تیم از بین نرود. چرا که تا زمان انتخاب اصلی و مشخص شدن بازیکنان تیم ملی هیچ بازیکنی ارحجیت به دیگر بازیکنان ندارد لذا بردن بازیکنان به این اردو به هیچ وجه به صلاح تیم نبود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: به نظر من جناب آرین خو با قبول این درخواست فداکاری کردند. و صلاح کاراته را ارجحیت داد وی تختی کاراته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار