باران چشمه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فدراسیون فوتبال به عهد خود وفا کند/جایگزین مجد آرا به زودی معرفی می‌شود

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: با توجه به جمع بندی‌هایی که رسیدیم قرار است مجدآرا پس از انتخاب در فدراسیون ورزش همگانی از مسئولیت سازمان تربیت بدنی استعفا بدهد و در سمت جدید خود فعالیت کند.

فدراسیون فوتبال به عهد خود وفا کند/آلترناتیو مجد آرا به زودی معرفی می‌شودباران چشمه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مجدآرا اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان مصمم است که قانون برای همه عملیاتی و اجرا شود برای همین هم طی سال 93.94 در برابر افرادی که در 2 سمت مشغول به خدمت بودند محکم ایستاد تا این افراد یک پست را قبول کنند در فدراسیون وزنه برداری و تکواندو نیز ما شاهد چنین مسئله‌ای بودیم.

وی بیان کرد: امیر مجدآرا  که در سمت رئیس سابق تربیت بدنی، ارتش جمهوری اسلامی طی سال‌های گذشته حضور داشته تلاش و زحمات زیادی را کشیده و جمع بندی ما بر این اساس بود که پس از انتخابات فدراسیون ورزش همگانی وی از مسئولیت سازمان تربیت بدنی ارتش استعفا بدهد و در سمت جدید فعالیت کند.

بر همین اساس، صحبت‌هایی بین مسئولان ارتش و مجدآرا صورت گرفته و در حال حاضر در صدد هستند تا فرد دیگری را انتخاب و جایگزین کنند امیدوارم وزارت ورزش و جوانان نیز صبر پیشه کنند تا روند این موضوع پیگیری شود.

*حضور مجدآرا می‌تواند در فدراسیون همگانی قابل قبول باشد

باران چشمه در خصوص وضعیت مهرداد پولادی بیان کرد: با توجه به قولی که فدراسیون فوتبال به ما داده به نظر می‌رسد که مهرداد پولادی به ایران برگردد تا تعیین و تکلیف خدمت سربازی او انجام شود چرا که در صورت نیامدن خود ورزشکار دچار ضرراتی می‌شود به طور کلی فردی که به سن خدمت سربازی می‌رسد باید تعیین و تکلیف کند چون قانون برای همه یکسان است.

سازمان نظام وظیفه و مدیریت مشمول نیروهای مسلح به صورت جدی پیگیر مسائل بازیکنان سرباز هستند و باید بگویم که اکثریت افرادی که کارت‌های سربازی آنها باطل شده بود در حال حاضر تعیین و تکلیف خدمتی شده‌اند و در مراکز آموزشی در تیم‌های ورزشی به تمرین می‌پردازند و عده‌ای دیگر در پادگان‌ها در حال خدمت هستند دو سه نفر هم که چنین مشکلاتی را دارند بهتر است هر چه زودتر برای تعیین و تکلیف خود اقدام کنند تا این پرونده بسته شود.

وی افزود: بعید می‌دانم که پولادی نخواهد بیاید و عاقلانه است که وی هر چه زودتر برای مشخص شدن وضعیت سربازی به ایران باز گردد ما بر حسب اینکه شخص ریاست محترم فدراسیون در خصوص پیگیری این مسئله قول‌هایی را داده به صحبت‌های او اعتماد می‌کنیم و منتظر هستیم تا این امر محقق شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار