صفحات اجتماعی روزنا‌مه‌ها در قاب اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

از اسرار رفت و آمد موجودات فضایی به کره زمین تا راز تبهکارانه زوج ثروتمند در تجارت برون مرزی

در صفحات اجتماعی روزنامه‌های کشور، موضوع‌های اسرار رفت و آمد موجودات فضایی به کره زمین و گرفتار شدن 8 کوهنورد ایرانی در ارتفاعات هیمالیا پیگیری می‌شود.

از اسرار رفت و آمد موجودات فضایی به کره زمین تا راز تبهکارانه زوج ثروتمند در تجارت برون مرزیبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران، روزنامه ایران، جام جم، هفت صبح، همشهری و شرق در صفحات اجتماعی امروز (چهارشنبه) خود به مطالبی همچون گرفتار شدن 8 کوهنورد ایرانی در ارتفاعات هیمالیا، مرگ دو پدر در حمله شبانه جنایات کاران ناشناس و... اشاره کردند که در ادامه نگاهی کوتاه به آن خواهیم داشت.

روزنامه ایران

 این روزها حوادث در قالب آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مختلف و نقاط مختلف ایران اتفاق می‌افتد، به طوریکه هر روز با وقوع حوادث بسیاری مواجه می‌شویم.

روزنامه ایران در صفحه اجتماعی حوادث و شوک به موضوع‌های اعتراف خیالی در پرونده جنایی، راز تبهکارانه زوج ثروتمند در تجارت برون مرزی، اسرار رفت و آمد موجودات فضایی به کره زمین، اقدام خطرناک دزد خشن در محاصره پلیس، آخرین دفاع مرد آتش افروز در قتل یک پدر و مرگ دو پسرش در حمله شبانه جنایت کاران ناشناس پرداخته است.

* راز تبهکارانه زوج ثروتمند در تجارت برون مرزی

زوج تبهکار در سرقت میلیاردی به دو کارخانه در تهران و اصفهان به تجارت برون مرزی دست زدند. پس از کسب ثروت بسیار به دست این زوج در مشهد زندگی مخفیانه‌ای داشتند. با پیگیری تیم‌‌های اطلاعاتی پلیس امنیت مخفیگاه آن‌ها کشف و در عملیات ماموران پلیس زن و شوهر تبهکار که با جعل هویت، اسناد و مدارک دولتی در مشهد زندگی می‌کردند، دستگیر شدند.

*اعتراف خیالی در پرونده جنایی

یکم اردیبهشت ماه سال 94 هنگامی که ماجرای جنایات خونی در خیابان ولیعصر پیش روی ماموران کلانتری 105 جنایی قرار گرفت.

مرد 48 ساله‌ای با لباس‌های خون‌ آلود هنوز قتل‌گاه را ترک نکرده بود که دستگیر شد. این در حالی است که در این ماجرا دزد بی‌خانمان که مرد تنهایی را در خانه‌اش به قتل رسانده بود، با دروغ پردازی همدست خیالی‌اش را قاتل معرفی کرد.

*اسرار رفت و آمد موجودات فضایی به کره زمین

سیاره زمین از زمان‌های بسیار دور تا کنون مورد تحقیق و بازدید این موجودات فرا زمینی قرار می‌گیرد و دانشمندان کشورهای مختلف به استناد بسیاری از مشاهدات بررسی شده علمی و غیر قابل خدشه رفت و آمد این موجودات را تایید کرده‌اند.

*اقدام خطرناک دزد خشن در محاصره پلیس

دزد جوان هنگامی که خود را محاصره ماموران دید، به سمت ماموران حمله کرد و صحنه‌ای خونین را رقم زد. در جریان این حادثه یکی از سربازان کلانتری 14 ساری بر اثر اصابت کارد دزد مهاجم زخمی شد.

*آخرین دفاع مرد آتش افروز در قتل یک پدر

جوان 32 ساله‌ای که پدر و دو پسرش را هدف حمله‌ی خود قرار داده بود، در دادگاه جنایی تهران محاکمه شد.در این حادثه پدر خانواده کشته شد و قاتل و دو پسر دیگه دچار سوختگی شدند.

*مرگ دو پدر در حمله شبانه جنایت کاران ناشناس

در حمله شبانه جنایت کاران ناشناس به گله گوسفند در جاده کنه بیست مشهد مرد 70 ساله‌ای به قتل رسید و در حادثه‌ای دیگر چند مرد ناشناس با حمله به مرد 29 ساله و شلیک گلوله و در خودرو اش وی را به قتل رساندند.

روزنامه همشهری

روزنامه همشهری در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های ساماندهی کارآفرینی در تهران، حیات دوباره برای حیات تهران و خداحافظی با تاکسی‌های فرسوده تهران در سال 94 پرداخته است.

*ساماندهی کارآفرینان در تهران

بر اساس لایحه آئین نامه توسعه ساماندهی و ارتقای کارآفرینی در شهر تهران، توسعه و تکمیل خانه‌های کارآفرینی محلات، پیشگیری و کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی مرتبط از طریق توانمند سازی اقتصادی، توسعه و حمایت مشاغل خانگی در این طرح انجام خواهد شد. این لایحه روز گذشته در شورای شهر تهران تصویب شد.

*خداحافظی با تاکسی‌های فرسوده تهران در سال 94

پس از دو سال وقفه نوسازی 3 هزار و 244 دستگاه تاکسی فرسوده از سرگرفته می‌شود. در نیمه اول سال 94 خودروهای یورو 4 جایگزین هفت هزار دستگاه تاکسی فرسوده می‌شوند.

*حیات دوباره برای حیات تهران

بهسازی و مرمت میدان مشق به عنوان یکی از تاریخی ترین میدان‌های شهر تهران تا پایان تابستان انجام می‌شود.

روزنامه هفت صبح

روزنامه هفت صبح در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های آخرین جزئیات در خصوص کشف جسد زن جوان در بیمارستان، پسر معتاد بخاطر چند گرم مواد کشته شد، پرداخته است.

* پسر معتاد بخاطر چند گرم مواد کشته شد

مرد جوانی که پس از درگیری با دوستش به دلیل اختلاف بر سر اتهام سرقت پول و مواد مخدر از خانه دوستش او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، صبح دیروز سه شنبه به پای میز محاکمه رفت.

* آخرین جزئیات در خصوص کشف جسد زن جوان در بیمارستان

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید خبر کشف جسد یکی از پرسنل شاغل در بیمارستان با توجه به شواهد موجود وقوع جنایت در این بیمارستان را رد کرد.

روزنامه جام جم

روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های گرفتار شدن 8 کوهنورد ایرانی در ارتفاعات هیمالیا و شناسایی باج گیران عاطفی پرداخته است.

* گرفتار شدن 8 کوهنورد ایرانی در ارتفاعات هیمالیا

هشت کوهنورد که روز شنبه 5 اردیبهشت ماه سال 94 پس از وقوع زمین لرزه 7.9 ریشتری در ارتفاعات هیمالیا گرفتار شدند، از دولت ایران درخواست کردند برای نجات جانشان زودتر اقدام کنند. این درحالی است که به دلیل تخریب پل‌ها در مسیر تنها راه نجات آن‌ها اعزام بالگرد است.

* باج گیران عاطفی بشناسیم

یکی از سبک‌های ارتباطی که معمولا هم با هیجانات و احساسات ناخوشایند ارتباط تنگاتنگی دارد، باج گیری و سلطه گری در روابط بین فردی است. افراد سلطه جو سعی می‌کنند اختیار دیگران را به دست بگیرد و آن‌ها را در همه حال مجبور کنند تا انتظاراتشان را برآورده کند.

روزنامه شرق

روزنامه شرق امروز (چهارشنبه) به موضوع‌ جدید ترین توصیه ریاست جمهوری به دلالان تحریم پرداخته است.

*دلالان تحریم به فکر شغل دیگری باشند

بنابر توصیه ریاست جمهوری، کسی در دنیا نمی‌تواند فشار و تحریم بر ایران را در ماه‌های آینده و سال‌های آینده ادامه دهد. 1+5 به خوبی بداند دولت و ملت کنار هم و پشتیبان هم هستند و مذاکرات هسته‌ای به دنبال دو مسئله برای رفع اتهامات و بهتر شدن شرایط تولید در ایران هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسرار ، موجودات ، کره زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار