درخشنده: نفوذ گراسا میزبانی مرحله نهایی را از ایران گرفت

حضور سعید درخشنده در مسابقات لیگ جهانی امسال به عنوان ناظر حاکی از رشد همه جانبه والیبال ایران در سطوح حرفه‌ای است.

درخشنده: نفوذ گراسا میزبانی مرحله نهایی را از ایران گرفتناظر مسابقات لیگ جهانی 2015 در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازی‌های خوب تیم ایران در مسابقات لیگ جهانی سال قبل این توقع را ایجاد کرد و FIVB ما را در گروهی قرار داد که بهترین‌های جهان در آن حضوردارند و با تیم‌های ملی روسیه٬‌ آمریکا و لهستان که هر کدام قهرمانی المپیک و لیگ جهانی و جهانی را در کارنامه خود دارند٬ هم‌گروه شدیم.

درخشنده تصریح کرد: با توجه به این که از این4 کشور هیچ‌یک کاندید میزبانی مرحله نیمه نهایی نبودن کار ما برای صعود سخت شد و فقط 2 تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کنند البته ایران و لهستان خواستار میزبانی بودند ولی با توجه به نفوذی که برزیل در فدراسیون جهانی دارد و گراسا رییس FIVB هم خواستار آن شد تا این مرحله در زادگاهش برگزار شود. از گروه B که تیم‌های برزیل٬‌ استرالیا٬ ایتالیا و صربستان در آن هستند خیلی راحت می‌شود پیش‌بینی کرد که به جز استرالیا 3 تیم دیگر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

ناظر ایرانی مسابقات لیگ جهانی در ادامه یادآور شد: لیگ جهانی مهمترین رویداد جهان است ابتدا توفیق است که ما اول سفر کرده و بعد میزبانیم چون بعد از آن‌که بازی‌های خارج از خانه را انجام دادیم به تهران بازگشته و در دیدارهای برگشت امتیازاتی را که از دست داده‌ایم با کمک تماشاچیان در تهران به دست آورده و نتایج را جبران می‌کنیم.

آیا توقعات مردم ازملی‌پوشان در خصوص کسب نتایج قابل قبول و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ جهانی درست است؟ درخشنده در پاسخ به این سوال اظهارداشت: این مساله انتظاراست نباید٬ توقع کرد با توجه به سابقه ای که ما داریم دور از دسترس نیست و باید تلاش کرد ولی ما در گروه بسیار سختی در مرحله مقدماتی قرار گرفته‌ایم و رسیدن به این هدف کار سختی‌ است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار