بازیگران "میکائیل" به برنامه "نام خانوادگی" می‌آیند

تهیه کننده برنامه نام خانوادگی گفت: "کامبیز دیرباز"، "کامران تفتی" و "علی‌رضا خمسه" از جمله مهمانان ویژه برنامه نام خانوادگی هستند.

"مقداد مومن نژاد" تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص ویژه برنامه روز پدر گفت: ویژه برنامه گروه اجتماعی شبکه یک به مناسبت روز پدر :نام خانوادگی" نام دارد و فلسفه نام‌گذاری این اسم گذاری، نام خانوادگی افراد است که از پدرشان به ارث می‌رسد.

وی در ادامه افزود: اجرای این برنامه بر عهده "عبدالله روا" است و "نام خانوادگی" در دو نوبت جمعه ساعت 18 شب و شنبه از ساعت 16 تا 19 به صورت زنده به روی  آنتن شبکه یک می‌رود.

این تهیه کننده پیرامون آیتم‌های این برنامه اظهار داشت: آیتم‌های مردمی داریم که در آنها مردم برای پدرانشان شعر خوانی می‌کنند. سری به بازار زدیم و به بحث درباره هدیه‌هایی که افراد برای روز پدر می‌خرند پرداختیم. بخش‌های خانه سالمندان و بهشت زهرا و پدران آسمانی هم از دیگر قسمت‌هایی است که در برنامه نام خانوادگی نمایش داده می‌شود. اما 80 درصد تمرکز برنامه روی بخش‌های زنده آن است.

وی در خصوص مهمان‌های این برنامه عنوان کرد: تعدادی از بازیگران سریال "میکائیل"، "کامبیز دیرباز"، "کامران تفتی" و "علی‌رضا خمسه" و همچنین "مجید اخشابی" و جمعی از ورزشکاران از مهمانان ویژه برنامه "نام خانوادگی" هستند که همهِ‌ی آنها به همراه پدرانشان به استدیو می‌ایند.

"مقداد مومن نژاد "در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مردم این برنامه راببینند و از آن خوششان بیاید. 

گفتنی است برنامه " نام خانوادگی" به تهیه کننده‌ی "مقداد مومن نژاد" و "مجید خواجه نژاد "در ایام ولادت امام علی(ع) به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار