کفاشیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیش‌نویس اساسنامه فدراسیونها ایرادات زیادی دارد/ دستیاران کی‌روش و سرپرست تیم ملی فردا مشخص می‌شوند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: پیش نویس اساسنامه فدراسیونهای ورزشی را در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بررسی کردم و ایرادات زیادی داشت که باید رفع شود.

پیش‌نویس اساسنامه فدراسیونها ایرادات زیادی دارد/ دستیاران کی‌روش و سرپرست تیم ملی فردا مشخص می‌شوندکفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص پیش نویس اساسنامه فدراسیونهای ورزشی اظهار داشت: پیش‌نویس اساسنامه را چند روز گذشته از کمیته المپیک گرفتم تا به طور دقیق بررسی کنم، اما روی اساسنامه تعیین شده در هیات اجرایی کمیته المپیک بحث هایی صورت گرفت که ایرادهای زیادی داشت و به طور کلی روح اساسنامه گذشته که به واسطه مدیران انتصابات را تعیین و تکلیف می‌کند مغایرتهایی دارد و به نظر من بهتر است مغایرها رفع شود و اساسنامه موجود به فدراسیوئن بین‌المللی نزدیک شود و روح دموکراسی رعایت شود.

وی بیان کرد: در هر صورت زمانی که معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی بودم اساسنامه قبلی تدوین شد و بازنگریهای بسیاری نسبت به این اساسنامه صورت گرفت و به تصویب هیات دولت رسید و به نظر من باید نظرات روسای فدراسیونهای دیگر نیز گرفته شود و در نهایت اساسنامه تدوین شود.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه های کی‌روش افزود: کی‌روش در حال بررسی برنامه‌های تیم ملی می‌باشد و قرار است دستیار ایرانی وی نیز به زودی انتخاب شود.

وی در خصوص گزینه های دستیاری کی‌روش بیان کرد: گزینه‌های زیادی همیشه وجود دارد اما قرار است کی‌روش در این خصوص نظر بدهد و در صورت نهایی شدن به اطلاع ما می‌رساند.

کفاشیان در خصوص وضعیت پولادی افزود: در هر صورت مهرداد پولادی فوتبالیست ملی است و برای اینکه در فوتبال ایران بازی کند باید برگردد و به کار خود ادامه دهد و امیدواریم این بازیکن نیز هر چه زودتر برای رسیدگی وضعیت خود به ایران بیاید من از نظر عقلی و منطقی قول دادم که برمی‌گردد.

کفاشیان تصریح کرد: برنامه‌های تیم ملی از خرداد ماه شروع می‌شود قرار است بازیکنان در اولین بازی به مصاف ترکمنستان بروند و قرار است در جلسه هیات رییسه فردا که با حضور کی‌روش برگزار می‌شود برنامه‌های آینده تیم ملی مطرح و در خصوص سرپرست تیم ملی نیز تصمیمات لازم اتخاذ شود و به طور حتم در جلسه فردا سرپرست تیم ملی انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار