امسال، سال همدلی و همزبانی نیروی انتظامی با مجلس شورای اسلامی است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ارتباط خوب میان ناجا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری همدلی، همزبانی و همکاری میان ناجا و مجلس بیشتر از گذشته باشد.

امسال، سال همدلی و همزبانی نیروی انتظامی با مجلس شورای اسلامی استبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین اشتری در بیستمین همایش فرماندهان ناجا ضمن تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: ارتقای احساس امنیت و بهبود شاخص امنیت و نیز کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در سال 93 و نوروز 94 از اقدامات اساسی این نیرو به شمار می آید که نتایح مطلوبی را در بر داشته است.

وی پاسخ به نیازها و دغدغه های مردم، حفظ حقوق شهروندی، ارتقای آموزش و مهارت کارکنان و اقتدار توام با رافت را از اهم برنامه های ناجا در سال 94 عنوان کرد و گفت: اجرای این ماموریت ها نیازمند زیرساخت هایی است که بایداین زیرساخت های فنی وقوانین حمایتی مورد نیاز ناجا فراهم شود.

فرمانده ناجا خطاب به دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط این نیرو طی سال های اخیر خصوصا در دوران تصدی شما ارتباط خوبی بوده و نیروی انتظامی با نمایندگان مجلس و کمیسیون ها ارتباط تعریف شده و هماهنگی داشته است.

اشتری با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همدلی، همزبانی و همکاری میان ناجا و مجلس شورای اسلامی باید بیش از گذشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: امیدواریم طی یک سال باقی مانده از مجلس شورای اسلامی بتوانیم طرح هایی که به مجلس ارائه می دهیم با همت نمایندگان و حمایت رئیس مجلس به نتیجه برسد.

فرمانده ناجا به دیدار خود با رئیس مجلس شورای اسلامی و طرح برخی از موضوعات و قوانین مدنظر این نیرو اشاره کرد و گفت: امید است که در سال 94 با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در حکم انتصاب  اینجانب مبنی بر حمایت قوای سه گانه و دستگاه های مربوطه از این نیرو از لحاظ مادی و معنوی، ناجا بیشتر از گذشته مورد حمایت مجلس شورای اسلامی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد از کاشمر
۱۷:۱۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
درود برشما سردار فکری به حال معیشت پرسنل هم داشته باشید .
آخرین اخبار